Man är fast i deras system och när man ska byta en flaska (fylla på) så är processen helt förkastlig!!! Du kan ENDAST betala i informationen för att sedan gå till drive in och hämta ut. Och står det då nån människa som ska ha oändligt med kundsupport för att de köpt fel persienn och glömt bort kvittot och nu ska lämna tillbaka den i informationen så är du i bästa fall fast där i evigheter och i sämsta fall hinner drive in stänga tills du betalat. Och du får snällt komma tillbaka. Det dräller av personal i vanliga kassan, men där går det INTE att betala. Inte heller i drive in, trots att allt annat går att betala för där. Kasst!!!
Jag fick för mig att PC5 och PC10 kan man bara byta mot PC-flaskorna. Eller? Hornbach säljer nåt som de kallar CL5 och CL10. Kan jag gå dit med min PC5 flaska och byta mot en CL5 och betala endast för gasen?A ajn82 skrev:
Hornbach verkar ha nått egetE Einie skrev:
”Observera att vi endast byter gasolflaskor från GlobalGas.”
men du kan ju även åka till t.ex gasolfyllarna och fulla upp flaska, där betalar du för den gas du fyller på din flaska. Så den behöver inte ens vara tom.
Besserwisher
· The Great North
· 971 inlägg
Medlem
· Sverige
· 5 257 inlägg
Vad har ni för priser på fyllning PC10? Tror jag gav 400 spänn sist på en sån där automat, kanske litet saftigt eller?