145 192 läst · 2 074 svar
145k läst
2,1k svar
Juridiken i all ära, men vem TYCKER du borde få fastigheten, Esbjörn eller Ebba?
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Din sista mening är lite svår att tyda men tror inte att du syftar på en bra diktator.K kortis skrev:Kommunistiska Partiet sitter inte i Svenska Riksdagen så de har väl inte något inflytande. Om du försöker säga att Vänsterpartiet är Kommunistiska så är det larvigt C-H tog på sin tid kraftigt avstånd från Sovjetkommunismens och Gudrun gjorde ett stort arbete där och de gjorde upp om det förflutna. Centerpartiet och dess ledare Annie Lööf och Martin Ådahl är ju Nyliberala. SD rensar ju varje år ut sina nazzar från toppen så de ska kanske ha beröm. En diktator som vill landets bästa är ju så dumt att klockorna stannar, kanske därför de för ut alla dessa miljarder de vill väl spara dom till folket och de mördar oppositionen för folkets bästa
För att återknyta till tråden så skulle jag kunna tänka mig Ebba som diktatorska i st f sittande regim.
Nanny Fine
Medlem
· Västra Götaland
· 445 inlägg
Nanny Fine
Medlem
- Västra Götaland
- 445 inlägg
Måste det vara sexiga brudar med i bilden för att det ska vara intressant?Staffan2000 skrev:
K kortis skrev:
nu brukar ju diktator inte kunna hålla fingrarna i styr utan bli rika som troll se bara på Putin som av en del räknas som världen rikast alla kategorierP pmd skrev:
Det torde inte vara någon bra diktator även om han betalar en herrans massa mer än vad en normal skattebetalare gör.K kortis skrev:
200milj i skatt, är inte att förakta! Det är ändå ca 1000ggr mer än jag betalarK kortis skrev: