60 119 läst · 182 svar
60k läst
182 svar
Johannes bygger passivhus
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 997 inlägg
I det stora hela har det gått bra. XN-Villan svarar bra på reklamationer och husleveransen har varit bra. Däremot har vi lite saker som felar men det är leverantörer och enrepenören som står för dessa. Värmepumpen vi har ger lite missljud, garageporten är dåligt monterad etc. Så ta en lokal entrepenör som man kan lita på.
Rekommenderar XN-Villan som leverantör av husleverans.
Sen har jag lite specifika åsikter om vissa komponentval som jag skulle justera såhär i efterhand. Man får mycket ansvar själv, t.ex. är jag inte riktigt nöjd över var vi satte strömbrytare och såhär i efterhand skulle jag nog justera några småsaker i utformningen
Sen har jag lite specifika åsikter om vissa komponentval som jag skulle justera såhär i efterhand. Man får mycket ansvar själv, t.ex. är jag inte riktigt nöjd över var vi satte strömbrytare och såhär i efterhand skulle jag nog justera några småsaker i utformningen
Tack för svar!Johannes Carlsson skrev:I det stora hela har det gått bra. XN-Villan svarar bra på reklamationer och husleveransen har varit bra. Däremot har vi lite saker som felar men det är leverantörer och enrepenören som står för dessa. Värmepumpen vi har ger lite missljud, garageporten är dåligt monterad etc. Så ta en lokal entrepenör som man kan lita på.