Betong klarar ca 40 år. Tar man hand om dem väl kanske man kan sträcka sig till 50 år.
Man kan även "glasera" äldre pannor för att tjäna ett par årtionden men det är en nödlösning.
Eller som min 90 årige granne sa: "det bör hålla tills jag är död" då en takomläggning blev för dyrt så han körde "glasering" om det ens heter så.
 
Hittar inget aktiebolag som heter J38 Entrepenad AB. Menar ni Jungfrugatan tak & fasad Aktiebolag med org nummer 559301-3641?

Verkar som om det ägs av moderbolaget 4220123 Skånegatan AB som har samma utdelningsaddress.
Tak och fasad gör ingen vinst alls medans moderbolaget ger utdelning på nästan 4 miljoner till aktieägarna. Verkar dock som om samma personer driver många fler bolag.
 
  • Bild av bolagsöversikt för Jungfrugatan tak & fasad Aktiebolag inklusive nyckeltal, omsättning och ekonomiskt resultat för 2023.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skärmbild från Allabolag visar bokslut och nyckeltal för 4220123 Skånegatan AB, inklusive utdelning till aktieägare på 3 990 tkr och nollomsättning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
trenchcoat trenchcoat skrev:
Hittar inget aktiebolag som heter J38 Entrepenad AB. Menar ni Jungfrugatan tak & fasad Aktiebolag med org nummer 559301-3641?

Verkar som om det ägs av moderbolaget 4220123 Skånegatan AB som har samma utdelningsaddress.
Tak och fasad gör ingen vinst alls medans moderbolaget ger utdelning på nästan 4 miljoner till aktieägarna. Verkar dock som om samma personer driver många fler bolag.
Skumt 🤔 kolla mitt inlägg #9 där står J38, dom verkar ha bytt namn. Är förresten uppe i 11 anmärkningar nu...
 
HelenaC74 HelenaC74 skrev:
Skumt 🤔 kolla mitt inlägg #9 där står J38, dom verkar ha bytt namn. Är förresten uppe i 11 anmärkningar nu...
Snabba ryck...
 
  • Gilla
HelenaC74
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.