8 367 läst · 36 svar
8k läst
36 svar
J38 Entreprenad i Stockholm kritiseras för oseriösa metoder
Betong klarar ca 40 år. Tar man hand om dem väl kanske man kan sträcka sig till 50 år.
Man kan även "glasera" äldre pannor för att tjäna ett par årtionden men det är en nödlösning.
Eller som min 90 årige granne sa: "det bör hålla tills jag är död" då en takomläggning blev för dyrt så han körde "glasering" om det ens heter så.
Man kan även "glasera" äldre pannor för att tjäna ett par årtionden men det är en nödlösning.
Eller som min 90 årige granne sa: "det bör hålla tills jag är död" då en takomläggning blev för dyrt så han körde "glasering" om det ens heter så.
Hittar inget aktiebolag som heter J38 Entrepenad AB. Menar ni Jungfrugatan tak & fasad Aktiebolag med org nummer 559301-3641?
Verkar som om det ägs av moderbolaget 4220123 Skånegatan AB som har samma utdelningsaddress.
Tak och fasad gör ingen vinst alls medans moderbolaget ger utdelning på nästan 4 miljoner till aktieägarna. Verkar dock som om samma personer driver många fler bolag.
Verkar som om det ägs av moderbolaget 4220123 Skånegatan AB som har samma utdelningsaddress.
Tak och fasad gör ingen vinst alls medans moderbolaget ger utdelning på nästan 4 miljoner till aktieägarna. Verkar dock som om samma personer driver många fler bolag.
Skumt 🤔 kolla mitt inlägg #9 där står J38, dom verkar ha bytt namn. Är förresten uppe i 11 anmärkningar nu...trenchcoat skrev:Hittar inget aktiebolag som heter J38 Entrepenad AB. Menar ni Jungfrugatan tak & fasad Aktiebolag med org nummer 559301-3641?
Dom har bytt Anders mot Lasse Holm nu! Senast har dom lurat en 86-åring i Enköping att byta ut sitt 10 år gamla tak mot ett nytt för 250.000kr (till att börja med) utan ångerrätt. Se och läs mer på https://eposten.se/nyheter/enkoping...ar-pengarna-tillbaka-sjalvklart-inte/rx4v6nyl
Låst artikel. Går kanske att se reportaget på Facebook? https://www.facebook.com/share/r/qD6r7eJNFsbgw9YR/?mibextid=UalRPSDirektör Modig skrev:
Har de sökt upp henne, via telefon eller besök, har man alltid 14 dagars ångerrätt, oavsett vad man skrivit på som privatperson.Direktör Modig skrev:
Liknande trådar
-
hur funkar entreprenad med J38 Entreprenad AB
Utbyggnad och tillbyggnad -
J38 Entreprenad - erfarenhet - rimlig kostnad?
Tak & Vind -
Fiskarhedenvillan Stockholm delad entreprenad
Hustillverkare -
Övervåning, totalentreprenad, Stockholms län/nordväst
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Någon med erfarenhet med att bygga med Mjöbäcksvillan i generalentreprenad i Stockholmstrakten.
Hustillverkare