538 797 läst · 1 450 svar
539k läst
1,5k svar
Isak90: Långtidsprojekt, husbygge med tajt budget!
Ställer mig i hyllningskören och håller med, fantastiskt starkt och framförallt imponerande jobbat! Du är en ung man som lyckats genomföra det här och hur mycket du faktiskt gjort helt själv är verkligen helt fantastiskt! Jag hoppas du tar tillvara på detta, för du besitter uppenbarligen kunskaper och ett driv som är få förunnat. Kanske är det ett framtida yrke för dig?
Men sluta för allt i världen inte att uppdatera, vi vill fortfarande se hur det blir när du möblerat och hur utsidan växer fram!
Men sluta för allt i världen inte att uppdatera, vi vill fortfarande se hur det blir när du möblerat och hur utsidan växer fram!
Wow vilket jobb
Skulle man kunna få en liten summering på vad saker och ting har kostat så man vet om det är värt att göra nånting själv eller inte
Skulle man kunna få en liten summering på vad saker och ting har kostat så man vet om det är värt att göra nånting själv eller inte
Tack så mycket!A Arrobubben skrev:
Förhoppningsvis får jag sammanställt allting någon gång framöver. Men är det något speciellt du tänker på?
//Fredrik
Hallå där!Appendix skrev:
Jo men det går bra! Det har varit mycket återhämtning och vila, både medvetet och omedvetet
Men det har faktiskt hänt en del ändå och nu känner jag att energin och lusten sakta börjar krypa fram igen! Ska se om jag kan få sammanställt ett inlägg någon dag.
//Fredrik
Hoppas att allt är bra med dig Fredrik. Och att du fått njuta lite av huset i sommar
Tror det är många med mig som håller tummarna. Det viktigaste är såklart hur du mår.... Men vi vill nog ha en uppdatering med
Tror det är många med mig som håller tummarna. Det viktigaste är såklart hur du mår.... Men vi vill nog ha en uppdatering med
Hej!
Som tidigare nämnt så har det varit ganska mycket vila men lite har hänt på utsidan.
Valde att grusa upp runt huset där det sedan ska bli altan.
0/150
0/35
Och på baksidan är det uppfyllt och för ett par veckor sedan fick jag sått gräsmatta.
Det går också att skymta en provisorisk liten altan jag fick slängt ihop på ett par timmar med lite gammalt virke jag hade.
Vid entrén gjorde jag i början av sommaren en trall till farstukvisten.
Det ska väl förhoppningsvis inte dröja lika lång tid till nästa uppdatering
//Fredrik
Som tidigare nämnt så har det varit ganska mycket vila men lite har hänt på utsidan.
Valde att grusa upp runt huset där det sedan ska bli altan.
0/150
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
0/35
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Och på baksidan är det uppfyllt och för ett par veckor sedan fick jag sått gräsmatta.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Det går också att skymta en provisorisk liten altan jag fick slängt ihop på ett par timmar med lite gammalt virke jag hade.
Vid entrén gjorde jag i början av sommaren en trall till farstukvisten.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto