540 564 läst · 1 450 svar
541k läst
1,5k svar
Isak90: Långtidsprojekt, husbygge med tajt budget!
Vi har lagt dammbindning (tror det var ett annat fabrikat än Betsil) i garaget. Det blir lite bättre än rå betong, så här med facit i hand skulle vi kanske kört ett varv till. Har haft ett garage med klinkerplattor också, och jag föredrar detta. Mer lättstädat utan skarvar.F Första villan skrev:
Har dock tänkt slipa garagegolvet framöver, då blir det premium
Jag kan rekommendera att måla garagegolvet med 2-komp färg. Sjukt lättstädat!L Låset skrev:Vi har lagt dammbindning (tror det var ett annat fabrikat än Betsil) i garaget. Det blir lite bättre än rå betong, så här med facit i hand skulle vi kanske kört ett varv till. Har haft ett garage med klinkerplattor också, och jag föredrar detta. Mer lättstädat utan skarvar.
Har dock tänkt slipa garagegolvet framöver, då blir det premium
Hej!
Det har blivit lite mer kaklat. Nischen är klar och nu funderar jag fortfarande på rand eller inte bakom toastolen. Har fått lite mer fylle som jag lagt ut på baksidan och idag fick jag hjälp av en kompis så vi har monterat garageporten.
//Fredrik
Det har blivit lite mer kaklat. Nischen är klar och nu funderar jag fortfarande på rand eller inte bakom toastolen. Har fått lite mer fylle som jag lagt ut på baksidan och idag fick jag hjälp av en kompis så vi har monterat garageporten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
//Fredrik
Det blev en Hörmann Renomatic. Nä det tycker jag väl inte att det va, lite pill är det ju men monteringsanvisningen är ganska bra. Men sedan hade jag med mig en kompis som monterat två stycken hos sig själv i somras och det underlättade givetvis.Horgmo skrev:
//Fredrik
Hej!
Under helgen så jobbade jag så då blev det inget grejat. Men nu under veckan så har resten av garaget fått glasfiberväv och två lager färg.
Och så har jag fått upp lite mer kakel, avvaktade ju ett tag för att fundera kring randen bakom toastolen. Men eftersom jag har tänkt mig det från början och tycker om det så blev det rand.
//Fredrik
Under helgen så jobbade jag så då blev det inget grejat. Men nu under veckan så har resten av garaget fått glasfiberväv och två lager färg.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Och så har jag fått upp lite mer kakel, avvaktade ju ett tag för att fundera kring randen bakom toastolen. Men eftersom jag har tänkt mig det från början och tycker om det så blev det rand.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto