N Nisken skrev:
C32 heter det kylmedel som du behöver efterfylla innedelen och rören med efter att du vacuumpumpat dem,
Jasså? Vad är då R32?

N Nisken skrev:
Noll koll är nog din paradgren returen..
Eftersom både inne och utedelens anslutningar har skruvkopplingqr, är det nog tillrådigt att även rören som ska koppla ihop dem har det.
C32 heter det kylmedel som du behöver efterfylla innedelen och rören med efter att du vacuumpumpat dem, OM du vill göra det rätt och inte hoppa över det, med förorening av Kylkretsen som följd. Men var och en gör ju som hen vill. Men nån garanti lär du ju aldrig få på en sådan anläggning.
men varför fortsätter du? du har ju aldrig sett detta ens på bild!
Finns inget kylmedel som heter C32
hoppa över vaddå?
förorena kylkretsen-vet du ens vad det är?
skall du löda ihop rören med en mutter ?
försöker du imponera på någon med din okunskap? pojkvännen?

useless useless skrev:
Jasså? Vad är då R32?
Jag tror att vi skall sluta att mata trollet hon är ju inte helt 100%

N Nisken skrev:
Tja, bara och komma och titta på mina fabrikslödda rör från Qlima själva, så får du se. Jag skulle inte godta nåt annat.
Jag vet hur rören från QLIMA ser ut och byter dimension vid anslutning då de förfyllda rörens muttrar är grövre än de vanliga rören för att det sitter ventiler i dessa

useless useless skrev:
Jasså? Vad är då R32?
Mittåt R32 heter ju gasen som Qlima använder idag. Men Culpa.

N Nisken skrev:
Mittåt R32 heter ju gasen som Qlima använder idag. Men Culpa.
Alla använder den i luft/luft

N Nisken skrev:
Tja, bara och komma och titta på mina fabrikslödda rör från Qlima själva, så får du se. Jag skulle inte godta nåt annat.
Diskussionen handlade väl om pumparna som inte har förfyllda rör och kräver koning och vakuumsugning?

• Gilla
returen
  • Laddar…
useless useless skrev:
Diskussionen handlade väl om pumparna som inte har förfyllda rör och kräver koning och vakuumsugning?
Jag tror inte hon har så stor koll på sugning

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.