Då var det 42 skruv jag körde till gipset.
 
Allt på plats.
Blev lite strul med frakten iom att det skulle till sommarstugan men det löste sig till slut.
uploadfromtaptalk1342213359867.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ohhh - herregud vilken julafton!!! Mitt i juli!

Vad säger frugan när du ska ha allt med dig i sängen nu dom första nätterna?
 
  • Gilla
Nyfniken och 1 till
  • Laddar…
vojma skrev:
Ohhh - herregud vilken julafton!!! Mitt i juli!

Vad säger frugan när du ska ha allt med dig i sängen nu dom första nätterna?
Du ställer fel fråga!

Korrekt fråga är, vart bort du, och när är du inte hemma!? *dräggel*

ps. Vad kostade borrsatsen?
 
@ByggareBull
Grattis till ett fint paket med maskiner. Kommer ge dig mycket glädje!

@vojma
Hon kanske har sina egna maskiner.. :surprised:
 
Visst har hon det men ändå slängde hon längtande blickar mot tigersågen... ;-)

Borrsatsen kostade £50 tror jag och är dubbelt så stor som på bilden. Finns ett fack med trä och betongborr också. Köpte det mest för att inte stå utan rätt dimension, kvalitén är ok.

Ska försöka hitta reservdelar till skruvautomaten för att konvertera till 25–55. Är tydligen bara nosen som skiljer...
 
Det är nosen och bitsen som skiljer på automaterna. Var själv inne på att göra det men la ner det när den funkar med 42 skruv.
 
Import fra England? Jeg har lige set hos Claas Ohlsson, at et batteri til min store AEG 18 volt bore/multi-maskine koster cirka dobbelt så meget, - som jeg kan købe det til i Danmark! Så prøv blot at finde på nettet/købe i Danmark, - evt. køb selv, hvis I er i närheten. Jeg ved fra adskillige besøg i Jula, - Mälmö, at verktyg er virkeligt meget dyrere end i Danmark!
 
Lite off topic...

Nu står Euron i all time low mot Kronan, samtidigt har Pundet stärkts det senaste året. Så mest optimalt vore det ju att handla från andra länder än UK inom EU....

Gillar Axminster som har bra prylar till bra pris. Finns det någon annan jämförbar butik, kvalité, pris, leveranstider, transportkostnad, och utbud som har Euron som valuta? Har tittat runt lite och hittat många web-shoppar, men det är mycket trädgårdsslangar, grillar och TV-antenner, och lite snickeriprylar i ett hörn...

Notera det finstilta hos Axminster, deras Euro priser är bara en indikation, handlar gör man i Pund.
 
Kilensnickare skrev:
Lite off topic...

Nu står Euron i all time low mot Kronan, samtidigt har Pundet stärkts det senaste året. Så mest optimalt vore det ju att handla från andra länder än UK inom EU....

Gillar Axminster som har bra prylar till bra pris. Finns det någon annan jämförbar butik, kvalité, pris, leveranstider, transportkostnad, och utbud som har Euron som valuta? Har tittat runt lite och hittat många web-shoppar, men det är mycket trädgårdsslangar, grillar och TV-antenner, och lite snickeriprylar i ett hörn...

Notera det finstilta hos Axminster, deras Euro priser är bara en indikation, handlar gör man i Pund.
Dom flesta av oss är ju väldigt nöjda med dom tyska butikerna när det gäller dina kriterier. Däremot så har dom oftast ett mindre sortiment och inte en lika avancerad hemsida som axminster, dom går mer på volymprodukter.
 
Som en total analfabet när det gäller det tyska språket så har jag svårt att orientera mig och skaffa mig en uppfattning om vad som ingår i diverse paket.

Finns det någon tysk butik som har en sida som är översatt till engelska.

Är i första hand ute efter en Makita GN900 (spikpistol) och en Makita BDF456 eller BHP456 (skruvdragare).
 
Installera annars Google Chrome som kan översätta hemsidor i realtid.
 
Bezt skrev:
Installera annars Google Chrome som kan översätta hemsidor i realtid.
Står beskrivet i tysklandstråden ;)
 
Nimajneb skrev:
Står beskrivet i tysklandstråden ;)
Slapp h*n klicka en gång extra iaf. ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.