91 758 läst · 336 svar
92k läst
336 svar
Hyresgästen har haft sönder mikron, vad nu?
Klämfästen är inget ovanligt alls. Att endast sätta upp med magneter är väldigt ovanligt, har tidigare varken sett eller ens hört talas om att någon gör det.MultiMan skrev:
Jo, naturligtvis har jag det.ClasseClas skrev:
När trådar, även TS egen berättelse, spårar iväg på det viset gissar jag att det vi får veta inte är riktigt sant.
TS skrev sitt inlägg i affekt - precis som du gör.
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 5 852 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 5 852 inlägg
Både trådskaparen och jag (troligen fler) har redan sagt att det förekommer, så du får uppenbart ändra dig. Jag har sett det många gånger, i olika kök, när det gäller att fästa passbitar eller mindre täckluckor.Nissens skrev:
Uppenbarligen förekommer det, TS har ju gjort det. Så ingen har påstått något annat. Däremot lär det vara oerhört ovanligt.MultiMan skrev:
Och använder man en sådan ”lösning” så får man räkna med att det ramlar ner förr eller senare. Det är ungefär som att sätta upp något med kontorstejp. 😊
Ja, det lär vara väldigt ovanligt att sätta upp köksinredning med magneter. Fråga vilken hantverkare som helst får du se.MultiMan skrev:
Är någon oseriös så är det du som tycker att det är vanligt att sätta upp köksinredning med magneter. Bara att påstå något sådant säger en del.
Visa en enda leverantör av köksinredning som har den lösningen.
Lycka till! 😊
Festen fortsätter? Utan att värdparet är närvarande? 😎