R Rkarlsson skrev:
De skickar inte 6 man ens för att leta lite droger heller. Känner en som fick husrannsakan på just droger. De skickade 2 gubbar och en hund. De ställde inte ens till oreda heller i villan.

Så 6 man på en iphone visar ju antingen en stor jävla inkompetens eller så är de något som någon ljuger om. =)
Du får tro vad du vill, jag skulle inte lägga denna tid på att ljuga ihop en historia.

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
B BäverBerra skrev:
Du får tro vad du vill, jag skulle inte lägga denna tid på att ljuga ihop en historia.
Nej jag menade aldrig att du ljuger. Utan den som skulle ljuga ihop något är väl den som ringt polisen.

Alternativt. Bor du i en riktigt öde ort där de knappt finns något? Så poliserna inte hade något alls att göra.

I slutändan tror jag på en inkompetent poliskår.

R Rkarlsson skrev:
Nej jag menade aldrig att du ljuger. Utan den som skulle ljuga ihop något är väl den som ringt polisen.

Alternativt. Bor du i en riktigt öde ort där de knappt finns något? Så poliserna inte hade något alls att göra.

I slutändan tror jag på en inkompetent poliskår.
Ursäkta, misstolkade dig.
Bor inte öde. Mindre samhälle utanför andra stora städer (1-3 mil).

Hade ju varit intressant att fråga mamman hur hon gjorde anmälan, får suga på det om jag ska skicka något välskrivet till henne.

A
B BäverBerra skrev:

Hade ju varit intressant att fråga mamman hur hon gjorde anmälan, får suga på det om jag ska skicka något välskrivet till henne.
ta ingen kontakt alls med henne.
Det är bättre att polis mm får sköta den delen..

A
B BäverBerra skrev:
Det är väl vad vederbörande kvinna sagt vid anmälan som är det intressanta...
Skulle tro att en advokat skulle sitta fint i detta ärende...

Sittställning
Maskintok skrev:
har hellre det du kallar fördomar..
Det kallar jag uppfostran och att ha pengarna kvar i egen ficka än hos andra..
Att råka bli av med något har inte enbart med uppfostran att göra, antar dina händer är helt utan ärr för ditt risk tänk är 100% fulländat.

A
Sittställning Forlowt skrev:
Att råka bli av med något har inte enbart med uppfostran att göra, antar dina händer är helt utan ärr för ditt risk tänk är 100% fulländat.
har jag aldrig påstått..

Sittställning
Maskintok skrev:
har jag aldrig påstått..
Nej, men du lägger stor vikt i hur andra är bara sådär.

En tankeställare.

• Gilla
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
A
Sittställning Forlowt skrev:
Nej, men du lägger stor vikt i hur andra är bara sådär.

En tankeställare.
Nä inte alls.
Men vill man inte förstå så vill man inte.
Det är en enorm skillnad mellan att skära sig på delar inom ett yrke mot att slavra bort en mobil för flera tusentals kronor..
Och kränka andras rättigheter...

• Gilla
  • Haha
TRJBerg och 1 till
  • Laddar…
B BäverBerra skrev:

Det är väl offentliga handlingar =) Prova att ringa polisen och begär ut anmälan så du ser exakt vad hon sagt till de. Alternativt får du de i brevlådan snart.
Låter som hon har överdrivit väldigt mycket.

• Gilla
BäverBerra och 1 till
  • Laddar…
R Rkarlsson skrev:
Det är väl offentliga handlingar =) Prova att ringa polisen och begär ut anmälan så du ser exakt vad hon sagt till de. Alternativt får du de i brevlådan snart.
Låter som hon har överdrivit väldigt mycket.
Nej, anmälan är inte offentlig.

Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Nej, anmälan är inte offentlig.
Ok. Dock går det alltid att höra sig för om man är anmäld för något. Är de inte det så finns ju inget.

R Rkarlsson skrev:
Ok. Dock går det alltid att höra sig för om man är anmäld för något. Är de inte det så finns ju inget.
Nej, polisen svarar inte på frågor om anmälan öht!

A
Det var ju därför jag skrev att ta kontakt med advokat vore på sin plats i detta..

något stämmer inte..

Tveksam. Det är en myndighet.
Nåja, skulle ts vara inblandad så kommer där ett brev.

• Gilla
1
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.