21 360 läst · 80 svar
21k läst
80 svar
Husdrömmar - Förvandlar konservfabriken till drömhus med stolpverk och återbruk
Har också köpt den bocken. Har inte hunnit läst den än. Men räcker det med att läsa den för att få tillräckligt med kunskap? Jag har enbart hållit på med liggtimmrat. Har du inga bilder på ditt bygge?A arkTecko skrev:
Såg att du hadde bilder på det
Haha, ja det finns en tråd. Jag har dock inte på något sätt byggt "riktigt" stolpverk, utan kombinerat med mer modena tekniker och verktyg. Men boken var mycket bra stöd. Ska man göra det mer på riktigt än jag gjorde skulle jag behöva gå en kurs, men kan man liggtimra så kan man nog fixa väldigt mycket med boken och youtube.
Det är naturligtvis inte så att man är expert på Tv-produktion. Man är naturligtvis expert på att vara konsument.H Hus-i-Sörmland skrev:
Man gillar och ogillar. Det skulle väl vara svårt att inte få ha en uppfattning?
På samma sätt som det finns en Facebookgrupp som heter restaurangrecensioner... Det betyder ju inte att alla dessa som yttrar sig har restaurang? Man kan ju även ogilla en film även om man inte fått en Oscarsnominering?
vad det har med min kommentar att göra vet jag inte, men tack för infon.Lars Roth skrev:Det är naturligtvis inte så att man är expert på Tv-produktion. Man är naturligtvis expert på att vara konsument.
Man gillar och ogillar. Det skulle väl vara svårt att inte få ha en uppfattning?
På samma sätt som det finns en Facebookgrupp som heter restaurangrecensioner... Det betyder ju inte att alla dessa som yttrar sig har restaurang? Man kan ju även ogilla en film även om man inte fått en Oscarsnominering?
Liknande trådar
-
Bygger hus på styltor och sparar berget i Trångsund - Husdrömmar
Artikelkommentarer -
Bygger nytt hus av timmerstommen på släktgård - Husdrömmar
Artikelkommentarer -
Premiär Husdrömmar 2024 - återbesök hos deltagare som blivit klara
Artikelkommentarer -
Så bygger Andreas Forsberg sitt drömhus på Fårö - Husdrömmar
Artikelkommentarer -
Gustav förvandlar ruinen till delikat bostad - Husdrömmar
Artikelkommentarer