Status
Inte öppen för fler kommentarer.
S soffbord skrev:
Tyvärr har inte vi plats ens till våran egen bil på tomten.
Ah, jag misstog den rektangulära stenen med hjulspår för en bil. Mitt misstag...

Lösning: Flytta.

• Gilla
Festlund och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Erkänner direkt att jag inte läst alla turer i denna tråd väldigt noga men hur kan det finnas en granne i vägen mot sjön om man har en sjötomt?
ca.40 till 50 meter till stranden. Jag köpte stugan 1996, marken hyr vi alla här.

Alfredo Alfredo skrev:
Erkänner direkt att jag inte läst alla turer i denna tråd väldigt noga men hur kan det finnas en granne i vägen mot sjön om man har en sjötomt?

Jag tror hen rör ihop begreppen (och tydligen även jag :)). Ibland anger hen sjötomt, ibland tomt med sjöutsikt och olika andra benämningar. Jag tolkar det som om hen inte har direkt anslutning till vatten på sin fastighet.[/QUOTE]

K Klabbarparn skrev:
Ah, jag misstog den rektangulära stenen med hjulspår för en bil. Mitt misstag...

Lösning: Flytta.
Det är våran bil på en återvänds väg, ca 15 till 20 meter.

M MetteKson skrev:
Jag tror hen rör ihop begreppen (och tydligen även jag :)). Ibland anger hen sjötomt, ibland tomt med sjöutsikt och olika andra benämningar. Jag tolkar det som om hen inte har direkt anslutning till vatten på sin fastighet.
[/QUOTE]
Här har vi alla vatten och avlopp.

• Haha
Pin och 1 till
  • Laddar…
Här har vi alla vatten och avlopp.[/QUOTE]
Nej, jag har en stuga framför mig.

• Gilla
MetteKson
  • Laddar…
M MetteKson skrev:
Jag tror hen rör ihop begreppen (och tydligen även jag :)). Ibland anger hen sjötomt, ibland tomt med sjöutsikt och olika andra benämningar. Jag tolkar det som om hen inte har direkt anslutning till vatten på sin fastighet.
[/QUOTE]
M MetteKson skrev:
[/QUOTE]
Jag har en stuga framför mig:p

• Gilla
MetteKson
  • Laddar…
Här har vi alla vatten och avlopp.[/QUOTE]

Det var inte VA jag avsåg när jag skrev att fastigheten har direkt anslutning till vatten. Jag menade fastighetens läge i förhållande till vatten (sjö, hav eller vad det är ni bor nära). Du har skrivit lite olika så därför undrade jag.

Hahhaa,är ni så rädda att mista rätten att parkera eran husbil framför någons fönster??? :surprised:

M MetteKson skrev:
Det var inte VA jag avsåg när jag skrev att fastigheten har direkt anslutning till vatten. Jag menade fastighetens läge i förhållande till vatten (sjö, hav eller vad det är ni bor nära). Du har skrivit lite olika så därför undrade jag.[/QUOTE]
Jag har svarat, läs.

M MetteKson skrev:
Det var inte VA jag avsåg när jag skrev att fastigheten har direkt anslutning till vatten. Jag menade fastighetens läge i förhållande till vatten (sjö, hav eller vad det är ni bor nära). Du har skrivit lite olika så därför undrade jag.[/QUOTE]

Jag har svarat

harry73
Jag tror inte att du ska skämta eller vara otrevliga.
Här sitter vi alla och försöker hitta en lösning som fungerar bättre för dig en den du har idag.
Även grannens barn är med och är beredda att lyssna och genomföra ändringar i parkeringen.

Bättre än så blir det inte för dig.

Så nu ska du komma med konstruktiva förslag och svara på andras konstruktiva förslag så att du med vår hjälp kan komma överens med grannens barn.

Just nu verkar du inte alls samarbetsvillig och då får du inte heller en lösning på ditt problem

• Gilla
Saxsson och 13 till
  • Laddar…
Karlia
Din enda möjlighet är att vara trevlig och samarbetsvillig, grannen har ju fått rätt att ha husbilen på tomten.

• Gilla
SonnyListon och 3 till
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
Din enda möjlighet är att vara trevlig och samarbetsvillig, grannen har ju fått rätt att ha husbilen på tomten.
När har jag varit otrevlig? Det har varit många otrevliga förslag här på tråden.

Karlia
S soffbord skrev:
Hahhaa,är ni så rädda att mista rätten att parkera eran husbil framför någons fönster??? :surprised:
Är inte trevligt skrivet exempelvis. Men såklart skriver/säger du vad du vill. Vore jag du skulle jag försöka vara ödmjuk om jag ville ha tillbaka utsikten.

• Gilla
SonnyListon och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.