S Stug #1 Medlem · 1 inlägg 14 apr 20:33 Stug Medlem 1 inlägg 14 apr 20:33 #1 Vi har fått reda på att ett dricksvattenrör har spruckit och det behövs grävas upp och byta ut rören. Jag fundera om det blir för stort/svårt jobb för mig som har ingen erfarenhet med sådant, någon som har gjort det själv och har tips eller råd? #rör
Vi har fått reda på att ett dricksvattenrör har spruckit och det behövs grävas upp och byta ut rören. Jag fundera om det blir för stort/svårt jobb för mig som har ingen erfarenhet med sådant, någon som har gjort det själv och har tips eller råd?
F fribygg #2 Medlem · Östergötland · 16 099 inlägg 14 apr 20:59 fribygg Medlem Östergötland 16 099 inlägg 14 apr 20:59 #2 Hej och välkommen till forumet! Om det verkligen är ett rör kan det vara lite knepigt med gängorna, är det däremot en vanlig pem-slang bör du klara att byta den själv.
Hej och välkommen till forumet! Om det verkligen är ett rör kan det vara lite knepigt med gängorna, är det däremot en vanlig pem-slang bör du klara att byta den själv.