Polos skrev:
Precis och då ska man inte släppa ut djur som inte hör till faunan 😀
Och man ska inte planera dessa växter man vill på den egna tomten dä grannen är allergisk eller gillar inte Thujor eller växterna är för höga ...

Väx upp surnissar!

Atom skrev:
Och man ska inte planera dessa växter man vill på den egna tomten dä grannen är allergisk eller gillar inte Thujor eller växterna är för höga ...

Väx upp surnissar!
Nej jag skulle gå till grannen och diskutera om dom har någon synpunkt om jag t ex skulle vilja sätta uppe en hög thuja häck , och om jag visste att någon var allergisk så skulle jag defenetift försöka hitta någon annan växt . Men som sagt vissa skiter fullständigt i sina grannar , men då brukar man bli behandlad likadant tillbaka .

lars_stefan_axelsson skrev:
Alla är olika...
En del är onda ...

Henri skrev:
En del är onda ...
En del är egoister

Atom skrev:

Väx upp surnissar!
Du ska iallafall inte plantera det på grannens tomt.
:x

Polos skrev:
Precis och då ska man inte släppa ut djur som inte hör till faunan 😀
Lås in alla människor, hästar, hundar, katter, kor, höns, får, gäss, ankor med flera menar du?

KnockOnWood skrev:
Lås in alla människor, hästar, hundar, katter, kor, höns, får, gäss, ankor med flera menar du?
Nej det menar jag inte , dom som släpper ut sina hästar kor får höns gäss och ankor dom ha sina djur i hagar eller inhägnader . Hundägarna har hund i koppel eller är oftast i närheten av sitt djur . Kattägarna är dom som har minst koll.
Och sen släpper kriminalvården många brottslingar alldeles för tidigt tex en av våra värsta våltäktsmän någonsin som kommer ut snart

Nu handlar tråden om att släppa *** :eek:

Alla lite längre trådar får kuku mot slutet...

Snart får jag det med :wow:

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.