705 läst · 19 svar
705 läst
19 svar
Hur dölja slang från Luftvärmepumpen?
Nu verkar det vara riktigt viktigt detta 😂
På denna installation som tråden avser kan åtmindstånde inte jag få det till att kondensslangen både ska var ”spikrak” och ha fall inkl dom böjar av slang redan som är ut från tråget.
Men det går säkert att få det till detta så blir ni nöjda 😎
För mig räcker det med att säga/skriva att slangen ska ha fall så brukar dom flesta förstå.
Får passa på att ursäkta till trådskaparen att tråden spårade ur med min orealistiska första kommentar 😉
På denna installation som tråden avser kan åtmindstånde inte jag få det till att kondensslangen både ska var ”spikrak” och ha fall inkl dom böjar av slang redan som är ut från tråget.
Men det går säkert att få det till detta så blir ni nöjda 😎
För mig räcker det med att säga/skriva att slangen ska ha fall så brukar dom flesta förstå.
Får passa på att ursäkta till trådskaparen att tråden spårade ur med min orealistiska första kommentar 😉
Jag tycker iofs att det kan vara en rätt bra lösning att ha droppslangen i tvättstugan, då slipper vattnet frysa på utsidan när det är kallt. Så kan man dra ned den till golvbrunnen så hade det ju varit kalas. Det borde gå att gömma också.
Det är kondens vid kyldrift som man normalt bara använder när det är varmt ute så inget som fryser på utsidan.pacman42 skrev:
Klicka här för att svara