8 242 789 läst · 39 934 svar
8243k läst
39,9k svar
Humorhörnan ...
Både och. Satt mej i bilen och vred om nyckeln, bilen startade ej. Tänkte; nu gör jag om detta/bootar om, nåt är fel. Klev ur, låste, låste upp och kom på att Volvon jag precis hade köpt hade nymodigheten med startspärr, en liten pinne man skulle stoppa i ett hål och dra ut, innan man satt i nyckeln och vred om... ja utvecklingen har gått framåt sen dess. Volvon var en 855 -96.R roli skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 850 inlägg
Farsan hade en SAAB 9-5 som en gång när jag lånade den plötsligt bara dog, all elektronik bara la av.
Svängde in till sidan och tänkte "jaha, vafan nu?!".
Behövde inte gå ur bilen, men var tvungen att ta loss nyckel och sätta i den igen, som tur var startade bilen igen.
Hade aldrig hänt innan, hände aldrig igen.
Behövde inte gå ur bilen, men var tvungen att ta loss nyckel och sätta i den igen, som tur var startade bilen igen.
ROLIG HISTORIA:
- Varför rymde du från sjukhuset?
- Sjuksköterskan sa att en blindtarmsoperation var ett enkelt ingrepp och att det inte var någon anledning att oroa sig.
- Det sa hon väl för att lugna dig?
- Mig? Hon sa det till kirurgen!
- Varför rymde du från sjukhuset?
- Sjuksköterskan sa att en blindtarmsoperation var ett enkelt ingrepp och att det inte var någon anledning att oroa sig.
- Det sa hon väl för att lugna dig?
- Mig? Hon sa det till kirurgen!
Typisk UFO-effekt, de brukar döda all elektronik och senare funkar allt igen när UFOt försvunnit.13th Marine skrev:
Farsan hade en SAAB 9-5 som en gång när jag lånade den plötsligt bara dog, all elektronik bara la av.
Med risk för att dissekera grodan; Det är en massa referenser till Douglas Adams "The hitchhiker's guide to the galaxy"Snigla skrev:
Jag kan för övrigt rekommendera den som ljudbok på svenska, uppläst av Johan Rabéus. Rabéus ger berättelsen en extra dimension i och med att han ger alla karaktärer skojiga röster och dialekter.