7 795 352 läst · 38 160 svar
7795k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Borde du inte märkt skillnaden i vikt på paketet redan i butiken?stigen skrev:Håller mest till bland verktyg och maskiner här på ByggHus numera.
Men om man ser det så här. En metafor speglat mot maskiner och verktyg där jag oftast skriver,
Köper på Biltema flera paket med 250st. trallskruv i varje förpackning.
Skruvar glatt hela dagen flera paket men när jag öppnar ett paket på kvällen ligger det bara 5 skruvar i paketet!
Rycker jag på axlarna och tänker "Shit Happens" eller kontaktar jag Biltemas kundtjänst nästa dag för att reda ut problemet?
Kan valet av skruvdragare vara orsaken till dom missade skruvarna? Bör jag ta med skruvdragaren och dom olika bits som jag har använt hela dagen för att utesluta en felkälla? Eller har Biltema brustit i kontrollen av den produkt som dom har sålt till mig?
Dag
Har inte biltema transparenta plastförpackningar?
Husägare
· Jönköping
· 5 594 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 102 inlägg
Husägare
· Jönköping
· 5 594 inlägg
Allvetare
· Stockholm
· 3 061 inlägg
Nog för vissa reklamgrejer kan vara "fåniga"...
Va fåglarna har den där bilden med en "bluffjackpot" att göra?
Kan jag vinna köttbullar ??? skulle iaf vara bättre.. för det ser mycket gott ut (ja jag vet, de säger smaskigt) - men vad den där bilden för "värde" i och med att vinna 3.7 mijarder? ja det övergår mitt förstånd iaf..
Som recept köper jag det..
Skrattretande dålig bluffreklam!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Va fåglarna har den där bilden med en "bluffjackpot" att göra?
Kan jag vinna köttbullar ??? skulle iaf vara bättre.. för det ser mycket gott ut (ja jag vet, de säger smaskigt) - men vad den där bilden för "värde" i och med att vinna 3.7 mijarder? ja det övergår mitt förstånd iaf..
Som recept köper jag det..
Skrattretande dålig bluffreklam!