Cheesen
B b8q skrev:
Jag kanske är trögtänkt idag. Vad är det roliga?
Nån har kvistborrat bort några kvistar och pluggat med plugg skuren åt fel håll.. ändträt är inte speciellt snyggt när det exponeras sådär mitt på en skiva.
 
Staffans2000
Cheesen Cheesen skrev:
Håller på att montera en byrå från ett svenskt möbelvaruhus... I alla fall så tycker jag att det här är rätt lustigt.
[bild]
Vår vän Väskan?
 
Cheesen
stigen stigen skrev:
Håller mest till bland verktyg och maskiner här på ByggHus numera.
Men om man ser det så här. En metafor speglat mot maskiner och verktyg där jag oftast skriver,
Köper på Biltema flera paket med 250st. trallskruv i varje förpackning.
Skruvar glatt hela dagen flera paket men när jag öppnar ett paket på kvällen ligger det bara 5 skruvar i paketet!
Rycker jag på axlarna och tänker "Shit Happens" eller kontaktar jag Biltemas kundtjänst nästa dag för att reda ut problemet?
Kan valet av skruvdragare vara orsaken till dom missade skruvarna? Bör jag ta med skruvdragaren och dom olika bits som jag har använt hela dagen för att utesluta en felkälla? Eller har Biltema brustit i kontrollen av den produkt som dom har sålt till mig? :thinking:

Dag
Borde du inte märkt skillnaden i vikt på paketet redan i butiken?
 
Har inte biltema transparenta plastförpackningar?
 
  • Gilla
Cheesen
  • Laddar…
Skärpning nu för bövelen, detta är humorhörnan.
 
  • Gilla
cope och 2 till
  • Laddar…
Varningsskylt med symbol för groda i svart mot gul bakgrund och röd triangelram.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Skip6711 och 2 till
  • Laddar…
:D Skärmavbild av en artikel om ett påstått globalt virus "ID-10T" som sprider sig snabbt, med datum och sociala medier-ikoner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
mikethebik och 9 till
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
:D[bild]
Ursprunget kan härledas i ett stort vitt hus i östra USA.
 
  • Gilla
  • Haha
mikethebik och 4 till
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
Ursprunget kan härledas i ett stort vitt hus i östra USA.
Tror det härleder från medierna.

Det finns rvå typer av corona. Det ena sprids via medierna och totalt livsfarligt. Det andra sprids via droppsmitta och är inte lika farligt...
 
  • Gilla
mikethebik och 3 till
  • Laddar…
Handskriven lapp med instruktioner och svar under digitalt möte, inte störa samt andra besked.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Åsa Lund och 24 till
  • Laddar…
Toalettborste med vit borst och långt handtag bredvid en toalett, recensionsbild med texten "Too much pain".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
-PC- och 5 till
  • Laddar…
Humoristisk text om att toalettpappret är slut och personen måste hämta mer i byxor nere vid knäna, nära ICA.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Åsa Lund och 10 till
  • Laddar…
På tal om toapapper så mötte jag detta gäng för nåt år sedan vid återvinningen.

z58uhgn6eHzOWALIsNwxmvceZBUE13R_hV2mgyWRYSos5b8fkMyWKruxSpMAMzdnlyI6JcF0UOHa59_N4beHN4AS3zA9g8K1w8vxMjovWWUJFV1yYRyobg_j1Bp7x3IkpowkrS-TFuLCaw1F9mkEAL-BAWhdSgvz9Bv18XXz6a8LB-gYkrhDrtc2ok-oN85zVTeRlkviM2pDnK4W55c3ffaZzKnkVgEKZibQ5uAKyFpC1l98KIOxq0A37rQbMSzc-GIeEjOW09n0TBF_KZb_MLQrRnY5aKnp_6Tc7hkBGG-0UlukAR6WDhayWSx52sQFO03e0dMzbkmbdXTCWHJQYizfpQhiaYHIICBSTPi_oQJJgW8s78g-oILFPjnYwqYzsTfh927MsNq4pQXmCraa9j9j8uq8o8TTsAPhJxWH66FIpP1S2FhatxzvJ8Ze5f_X-a7EWKz6TdHt1u4YY2qfFoHB-wXhbdmQOTpo83mLUPy3vdXaVVTUPHbPauxX-RJ0lX98ZebzFB8dv6mGWnYPGnSrtPLFSgkEziifscI7LnvdFsxGAaIxo1CklcBFOY8M6NgsK9ZbPTo0eCtXYbTXdCNQU4VRqyfJMUOOmfRXD8QqynYNWVb5t-qv9jdLhg4rLC48vID_zJphTwQSQB0UzYfRYuJbaD5RzOc6JDKodg0ryCr62eKSkvIVb9MagQ=w1004-h565-no
 
  • Gilla
  • Haha
Staffans2000 och 6 till
  • Laddar…
Nog för vissa reklamgrejer kan vara "fåniga"...

Reklambild för jackpot med svenska köttbullar, gräddsås, lingon och persilja.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Va fåglarna har den där bilden med en "bluffjackpot" att göra?

Kan jag vinna köttbullar ??? skulle iaf vara bättre.. för det ser mycket gott ut (ja jag vet, de säger smaskigt) - men vad den där bilden för "värde" i och med att vinna 3.7 mijarder? ja det övergår mitt förstånd iaf.. :surprised:

Som recept köper jag det..

Skrattretande dålig bluffreklam! :devilish:
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Snigel bredvid en tejpdispenser formad som en snigel med texten "Dina plastikoperationer har gått på tok för långt nu!
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Lättar upp dagen med lite riktig humor!
:D:p:cool:
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Dortmunder DAB och 19 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.