Text på bild som beskriver att det är 11 år sedan personens vän sa "DET ÄR EN POJKE" med tårar, aldrig återvänt till Thailand sedan dess.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
-PC- och 14 till
  • Laddar…
Please fly safe.
 
  • Humoristisk bild av flygplanssäte-layout med extrem social distansering och en passagerare.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
Ramnemark och 3 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
Skrattretande dålig bluffreklam! :devilish:
Vad är bluffen?
 
useless useless skrev:
Vad är bluffen?
Lottoland är en i alla fall. Den som satsar via dem deltar inte i det riktiga lotteriet utan bettar hos lottoland på vinnande raden. Vill minnas att de tar direkt 25% på ev. vinst och har ett gäng tillkommande kostnader med.
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Lottoland är en i alla fall. Den som satsar via dem deltar inte i det riktiga lotteriet utan bettar hos lottoland på vinnande raden. Vill minnas att de tar direkt 25% på ev. vinst och har ett gäng tillkommande kostnader med.
Ja jag tror ju då inte att de där ”förmedlarna” ens satsar kundernas pengar i de där jättelotterierna...
 
Jag spelar inte själv, men just Lottoland dök upp i en liknande diskussion i ett annat forum för ett tag sedan. Visst kan man ifrågasätta deras typ av skuggspel, vinstpotter och möjligheten för en person att vinna de pengar dom skyltar med, men dom pysslar med lotteri och har tillstånd från Svenska spelinspektionen.

Åter till ämnet.
 
"Lotteri är beskattning av folk som är dåliga i statistik"
 
  • Gilla
  • Haha
Åsa Lund och 8 till
  • Laddar…
Om jag någon gång skulle skaffa mig en tatuering skulle jag kunna tänka mig denna, dock är det inte dags än.
Illustrativ tatuering på en skallig persons huvud som liknar en stickfigur som klipper gräs.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Dortmunder DAB och 7 till
  • Laddar…
Skaffa den nu. Den syns ändå inte förrän den är aktuell.
 
  • Gilla
  • Haha
Dortmunder DAB och 5 till
  • Laddar…
Haha
 
blackarrow blackarrow skrev:
Om jag någon gång skulle skaffa mig en tatuering skulle jag kunna tänka mig denna, dock är det inte dags än.
[bild]
Han önskar nog att han fått en robotklippare istället. Det ser lite ojämnt ut
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Skämt med text "- Var är min fönsterskrapa?" "- Jag vet inte, den är puts väck..." och en skrattande emoji med tårar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
blackarrow blackarrow skrev:
Om jag någon gång skulle skaffa mig en tatuering skulle jag kunna tänka mig denna, dock är det inte dags än.
[bild]
Det finns en del varianter.
Bfz6MNcIcAAUJBN.jpg
 
harry73
En kärra med en tårta på?
 
  • Haha
  • Gilla
tompaah7503 och 4 till
  • Laddar…
blackarrow blackarrow skrev:
Om jag någon gång skulle skaffa mig en tatuering skulle jag kunna tänka mig denna, dock är det inte dags än.
[bild]
Den känns som den har ett bäst före-datum. Ett par år senare har hårfästet flyttat sig.
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.