8 054 113 läst · 39 244 svar
8054k läst
39,2k svar
Humorhörnan ...
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 716 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 716 inlägg
Den klicken av befolkning har undgått mig helt hittills. (Jag bör införskaffa en egen dekal! - Så om någon ser en V70 med denna variant så är det jag - snart - !) Jag har haft det väldans tungt på jobbet en stund nu så det har inte blivit mycket fokus på omvärlden till mitt försvar.Tokslut skrev:
Men jag är inte förvånad då det finns flera väldigt intressanta rapporter hur illa "Greta" är skött...
Jag tycker att installationen av släpvagnsuttaget är humor... Synd på en fin bilKrilleman skrev:Gick förbi denna sent idag, stannade upp fotade och fnissade stort.
Jag håller dessutom med.
SAAB är bra bilar! (Och nej, jag ville inte "outa" ägaren)
Klimatkompensera måste vi alla göra, jag försöker så gott jag kan med dieselvärmare varje dag och många mil till jobbet. Synd bara att Greta inte kan föra sig utan förskrivet manus....
[bild]
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 564 inlägg
Själv finner jag humorn i att vuxna män känner sig så hotade av Greta att de behöver göra nått, och att de då väljer att sätta en bumpersticker
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 716 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 716 inlägg
Krilleman skrev:Den klicken av befolkning har undgått mig helt hittills. (Jag bör införskaffa en egen dekal! - Så om någon ser en V70 med denna variant så är det jag - snart - !) Jag har haft det väldans tungt på jobbet en stund nu så det har inte blivit mycket fokus på omvärlden till mitt försvar.
Men jag är inte förvånad då det finns flera väldigt intressanta rapporter hur illa "Greta" är skött...
https://samnytt.se/fuck-you-greta-tyskar-fick-nog-av-den-svenska-klimatprofeten/