8 051 791 läst · 39 241 svar
8052k läst
39,2k svar
Humorhörnan ...
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 716 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 716 inlägg
Gick förbi denna sent idag, stannade upp fotade och fnissade stort.
Jag håller dessutom med.
SAAB är bra bilar! (Och nej, jag ville inte "outa" ägaren)
Klimatkompensera måste vi alla göra, jag försöker så gott jag kan med dieselvärmare varje dag och många mil till jobbet. Synd bara att Greta inte kan föra sig utan förskrivet manus....
Jag håller dessutom med.
Klimatkompensera måste vi alla göra, jag försöker så gott jag kan med dieselvärmare varje dag och många mil till jobbet. Synd bara att Greta inte kan föra sig utan förskrivet manus....
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
. Han har ju klimatkompenserat, 2,0t är den minsta motorn på den 9-5an. Hade han varit för global uppvärmning hade han minst köpt en 2,3t AeroKrilleman skrev:Gick förbi denna sent idag, stannade upp fotade och fnissade stort.
Jag håller dessutom med.
[bild]
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 716 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 716 inlägg
Vad är oddsen för att ägaren till denna SAAB är en forurimist på byggahus.se?Krilleman skrev:Gick förbi denna sent idag, stannade upp fotade och fnissade stort.
Jag håller dessutom med.
Finns säkert flera med den klibban här inneKrilleman skrev:
https://www.google.com/search?q=fuc...gJXlAhWh5OAKHQXoDh0Q_AUIEigB&biw=1280&bih=625
Självbyggare
· SE4
· 3 174 inlägg