useless useless skrev:
Fick du betala fullt pris?
Inte min tatuering.
Jag får nöja med några R. ;)
 
  • Gilla
Bödvar McOlsson
  • Laddar…
Och även om han skulle ha lyckats få siffrorna rätt och få den på rätt sida handleden så skulle det ha gått åt helvete när han skall köra fyraväxlad bil.
Hmmm...... undrar hur armen skulle se ut på en som kör låt oss säga Volvo Duett och Valmet 1102 och Landrover Serie III och Ferguson TED20 och Volvoxc60...... det blir heltatuerade armar av det.....
Och skall han köra Fordson E27N Major då får han tatuera "koppling" på höger ben och "broms" på vänster ben.......... För att inte tala om vad det blir om han kör T-Ford med fotväxel och handgas...... eller Ukkomestari grävmaskin med 6-spakars ventilbord...... eller om han kör Lillnalle med alla spakar att hålla reda på.
Han får tatuera hela kroppen om han skall bli någon förare:cry:......tatuera anvisningar i lager på lager tills han är helsvart.... sedan hamnar han på "svenska för invandrare" och misslyckad integrationspolitik med slutstation Vårby där han inte behöver köra någonting alls:devilish:
 
  • Haha
Mikael_L
  • Laddar…
Översvämmade vägar med människor som väntar med bränsledunkar i regnet, samt en bil och kanot i vatten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Många platser i Sverige har ju haft vattenbrist och hade nog varit mer än nöjda med bara någon handfull regn men man förstår ju att det för med sig stora problem när det kommer så många regn på en och samma plats.
 
  • Gilla
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
Reporter i gult regnställ rapporterar från översvämmad gata med person som simmar i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Pappa1986 och 1 till
  • Laddar…
" Varför hör katter skvaller före alla andra...

... det Whiskas i korridorerna "
 
  • Gilla
axn och 5 till
  • Laddar…
Tecknad bild av två hajar i vattnet, en bär en fenliknande hatt, med pratbubbla om filmen "Jaws".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
beqen och 1 till
  • Laddar…
Gammelnörden
"Locum, en av Sveriges största fastighetsförvaltare, valde lagom till julen 2001 att skicka ut en trevlig julhälsning i Dagens Nyheter. Bokstaven O görs om till ett rött hjärta. Väldigt omtänksamt. Uppenbarligen var personerna bakom annonsen endast skolad i klassisk engelska, om ens det." (http://www.backendmedia.se/2007/09/21/marknadsforingstabbar-vi-minns/)
Annons från Locum med ordet "Locum" där bokstaven "O" är ersatt med ett rött hjärta, och en julhälsningstext nedanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Patrik440 och 9 till
  • Laddar…
tommib
Ah... Klassiker. Den pratar vi fortfarande om i landstinget. Den satt dessutom på en enorm annonstavla där E4 passerade Karolinska Solna innan man däckade över.

Ärligt talat undrar jag ibland om det var ett avsiktligt "misstag" för att dra uppmärksamhet till Locum.
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Ungefär som nån konsumbutik som hade en slogan ”Välkommen till oss på det glada konsumgänget”.

Nån lustigkurre ritade två prickar över o-et i ”konsumgänget”...
 
  • Gilla
Hemmakatten och 6 till
  • Laddar…
Det är ju humor på riktigt :crysmile:
 
simpa81 simpa81 skrev:
Ungefär som nån konsumbutik som hade en slogan ”Välkommen till oss på det glada konsumgänget”.

Nån lustigkurre ritade två prickar över o-et i ”konsumgänget”...
Det kan vara för bra för att vara sant...
http://kf.se/det-glada-konsumganget-en-fejknyhet/

Dock finns det folk som på internet hävdar att dom personligen har sett kampanjen och till och med vissa som hävdar att dom själva har kladdat dit prickar över o'et...
Av någon anledning finns det inte en enda bild som styrker att kampanjen har funnits på riktigt.

Kanske uppslag för ett forskningsprojekt på nåt mediauniversitet
 
  • Gilla
Ingenjören och 1 till
  • Laddar…
På skylten framför teologiska institutionen i Uppsala hade någon skrapat bort bokstäverna t och e :).
 
  • Gilla
Ingenjören och 3 till
  • Laddar…
Såg denna idag på en Slamsugare..
 
  • Bakänden på en röd slamsugare med texten "BAJS - Smaken man aldrig glömmer" på tanken.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
ricebridge och 6 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Det kan vara för bra för att vara sant...
[länk]

Dock finns det folk som på internet hävdar att dom personligen har sett kampanjen och till och med vissa som hävdar att dom själva har kladdat dit prickar över o'et...
Av någon anledning finns det inte en enda bild som styrker att kampanjen har funnits på riktigt.

Kanske uppslag för ett forskningsprojekt på nåt mediauniversitet
Men alldeles sant är att jag i egen hög person en gång skulle hälsa på avlägsna släktingar på Gökärtsvägen i en stad jag aldrig varit i förut. Det var innan gps:en, så jag körde efter karta, och kom till rätt villaområde. Men det var helt omöjligt att hitta Gökärtsvägen. Jag ställde mig på Gokartsvägen och funderade.
 
  • Haha
  • Gilla
Stensson11 och 2 till
  • Laddar…
Och omvänt skulle nog den som skriver in Könsumgänge i sin GPS och blir guidad till Konsum fundera lite också...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.