F
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Jag gissade på ca 2 sek, men fick lite andra svar.
Det enda jag gissade "rätt" var på 2, random (kanske för att jag läst statistik).
Är det för att jag är dum i huvet, eller för att det finns flera svar på frågorna?

Tramsflams säger jag
Intressant, hade också RANDOM som mitt enda "rätta svar"
 
Med vänlig hälsning, fremax
 
  • Man i linne bär flera tunga kassar från en upplagd baklucka på bil.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
namor och 1 till
  • Laddar…
Haha
 
Skämtbild på en påstådd drog "Ernst Kirchsteiger" med två gröna kapslar och en text som parodierar missbruksvarningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
KnockOnWood och 3 till
  • Laddar…
När man vill verka snabb och inte har någon automatpicka.

Tejp använd som snabbfix för att fästa en genomskinlig plastlist med skruvar längs en vit dörrkarm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nino och 10 till
  • Laddar…
Skylt som visar rätt och fel sätt att bära hjälm, med rött kryss över fel sätt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
pingis och 4 till
  • Laddar…
harry73
Det är inte det skylten handlar om. Man ska inte kissa med locket ner
 
  • Gilla
Lilak och 1 till
  • Laddar…
Skylt med texten "BEWARE OF THE CROCS" över vatten med flytande skor, tropisk växtlighet i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
BiFuel och 7 till
  • Laddar…
S
Snigla Snigla skrev:
[bild]
Snyggt
 
Hmmm, jaha? Lite nyfiken på vad det var för ett tekniskt problem blir man ju.... och varför det tydligen påverkar kunderna så pass att de måste berätta det..?
Skylt i butik med texten "PGA TEKNISKT FEL ÄR LAMPOR SLUT" och logotypen för Hornbach.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Naturliv och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
En kvinna i en röd varmluftsballong insåg, att hon var vilse. Hon reducerade höjden och fick syn på en man på jorden. Hon gick lite längre ner och ropade till mannen:
”Ursäkta, kan du hjälpa mig? Jag skulle träffa en väninna för en timme sedan, men jag vet inte, var jag är!”

Mannen svarade: ”Du befinner dig i en röd varmluftsballong ca. 30 fot över havet på 55º41´47” nordlig bredd och 10º12´47” västlig längd.”

”Du måste vare tekniker.” sa kvinnan.

”Ja det är jag,” svarade mannen, ”men hur kunde du veta det?”

”Enkelt,” sa kvinnan, ”allt, du har sagt, är tekniskt korrekt, men jag har ingen aning om, vad jag ska använda upplysningarna till. Faktum är, att jag vet fortfarande inte var jag är. Det enda jag har fått ut av din hjälp, är att jag är ännu mer försenad.

Mannen på jorden svarade: ”Du måste vara socialdemokrat.”

”Det är jag,” svarade kvinnan, ”men hur kunde du veta det?”

”Det är enkelt. Du vet inte var du är eller vart du ska. Du har kommit upp med hjälp av varm luft. Du har ingått ett avtal som du inte klarar av att hålla och du förväntar dig att folk under dig skall lösa problemet.
Faktum är, att du befinner dig i samma situation som du gjorde innan du träffade mig, men nu är det plötsligt mitt fel!
 
  • Gilla
Staffans2000 och 8 till
  • Laddar…
J JPW skrev:
Hmmm, jaha? Lite nyfiken på vad det var för ett tekniskt problem blir man ju.... och varför det tydligen påverkar kunderna så pass att de måste berätta det..?
[bild]
Och vem är lampavdelningen släkt med?
 
  • Gilla
Staffans2000 och 3 till
  • Laddar…
Ett barn och en äldre man med pratbubblor i en humoristisk skämtbild om misstag vid prutträkning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Alfredo och 3 till
  • Laddar…
LEGO-kreationer av barn presenterade på vita tavlor med namn och ålder, bland annat en rymdfarkost och en bil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
johel572 och 8 till
  • Laddar…
Serieteckning av en man som ligger på en soffa och en stående kvinna, båda pratar om mannens långvariga förkylning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.