Dowser4711 Dowser4711 skrev:
Cirkulationspumpen bör ha ungefär samma temperatur som framlednings-temperaturen (med lite avdrag beroende på hur kallt det är i rummet och sådär)
Dvs, ungefär lätt feber just nu. :)

Hur är läget idag?
Framledningstemperaturen är nu på 36,4 och det är behaglig värme nu i huset. Tack för att du frågar och din feedback

• Gilla
MrDizzy och 3 till
  • Laddar…
M MrBilo skrev:
Hej!
Ganska desperat nu, vi har målat om i nedervåningen och målarna slipade efter att ha spacklat.

Men... sen detta gjorts har vi, inte för ens nu, förstått att vridet för golvvärme inte fungerar. Alls! När jag öppnade upp vridet fanns massa damm från slipningen på insidan så det kan ha förstört något däri? Huset är iskallt trots högsta vrid på värmepumpen. Lampan som innan de målade lyste när man vred om gör det inte längre.... vi drar oss för att vara på nedervåningen och barnen äter frukost med jacka på typ..

Vad ska jag börja titta på/göra? Jag har noll el erfarenhet... bifogar bilder så kanske någon snäll själ kan hjälpa mig med detta.

Har verkligen ingen aning om var jag ska börja... jätte tacksam om någon kan guida mig rätt. Skulle uppskattas oerhört!!!
Har EXAKT samma vred och pilen skall stå på den lilla runda punkten. Men jag själv får heller inte varmt i golvet. Dock har jag inte slipat eller målat något
Min lilla röda diod lyser dock

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.