19 610 läst · 98 svar
20k läst
98 svar
hjälp!! Har jag klantat mig här?!
Det är normalt att det kommer mycket vatten, ungefär lika mycket som när du öppnar kranen i köket på max. Dvs det borde räcka att "pysa" lite tills trycket gått upp.
Däremot så är det inte säkert att du behöver fylla på vatten, trycket i systemet beror på hur varmt vattnet är. Här hos mig ligger jag strax under 1 bar nu i början av hösten, sen när vintern kommer och pannan värmer mer så går trycket upp till runt 1.1 bar
Däremot så är det inte säkert att du behöver fylla på vatten, trycket i systemet beror på hur varmt vattnet är. Här hos mig ligger jag strax under 1 bar nu i början av hösten, sen när vintern kommer och pannan värmer mer så går trycket upp till runt 1.1 bar
Tack för svar så ska öppna armen?Karl.s skrev:Det är normalt att det kommer mycket vatten, ungefär lika mycket som när du öppnar kranen i köket på max. Dvs det borde räcka att "pysa" lite tills trycket gått upp.
Karl.s skrev:Det är normalt att det kommer mycket vatten, ungefär lika mycket som när du öppnar kranen i köket på max. Dvs det borde räcka att "pysa" lite tills trycket gått upp.
Absolut det går bra också i hemma blir samma sak automatiskt