42 847 läst · 83 svar
43k läst
83 svar
Hjälp, har hittat silverfiskar!
lister och springor, dvs aldrig nått ställe du går påH Hank_Ö skrev:Jag har också köpt Gelen och kört en vända i huset men jag undrar hur/var ni placerar den?
Trycker ni ut den direkt på golvet? Använder ni något litet fat eller annat att lägga det på?
Jag råkade spilla på ett ställe och på ett annat hamnade det på golvet precis utanför golvlisten och det blev kladdigt och äckligt. Fick torka med en våt trasa för att få bort.
Anticimex har numera en bra metod för att bekämpa dem. Beroende på hur kraftigt angreppet är så kan det dock ta ett år eller mer innan de är helt borta. De första månaderna efter att man sätter igång sanering så dör de som flugor och det är så jävla äckligt. Man får bokstavligt talat städa hela bostaden dagligen.
Vad är detta för metod, vore trevligt om du kan berätta om du nu vet.C Cordings skrev:Anticimex har numera en bra metod för att bekämpa dem. Beroende på hur kraftigt angreppet är så kan det dock ta ett år eller mer innan de är helt borta. De första månaderna efter att man sätter igång sanering så dör de som flugor och det är så jävla äckligt. Man får bokstavligt talat städa hela bostaden dagligen.
Liknande trådar
-
Hjälp mig välja äppelträd
Häckar, Buskar & Träd -
Fläckigt och ojämnt med hårdvaxolja - hjälp!
Golv -
Hjälp Silverfiskar!!!!
Inredning -
Hjälp! Blåser ut små silverfiskar ur ventilationen i taket (tilluftsventil FTX-system).
Ventilation -
Hjälp! Hittat en rejäl spricka i betonggrunden. Åtgärda? Bild!
Grund & Markarbeten