Uppdaterad sida med färg på på huset, nu börjar vi närma oss slutet.
 
Hörrni med hussidor, kom igen och uppdatera nu, jag är NYFIKEN på vad ni gjort i sommar! :D
 
Sophia skrev:
Hörrni med hussidor, kom igen och uppdatera nu, jag är NYFIKEN på vad ni gjort i sommar! :D
>:( Måste du hålla på att tjata överallt hela tiden? ??? :-/
8) Nu är en del gjort: http://hem.passagen.se/gitzie/huset12.html

Mer är på G. ;)
 
River river och river... Mycket fuktskador...

Bilder kommer snart!
 
Immobil skrev:
>:( Måste du hålla på att tjata överallt hela tiden? ??? :-/
8) Nu är en del gjort: [länk]

Mer är på G. ;)
Äntligen, DET var på tiden!!! ;D ;D ;D

Tjusigt som attans blir det ju, KUL! :D
 
Jag blir ombedd att mata in användarnamn och lösenord då jag försöker gå in i ditt bildgalleri?
 
Sophia skrev:
Jag blir ombedd att mata in användarnamn och lösenord då jag försöker gå in i ditt bildgalleri?
Japp.. har försökt att visa med stortext att ni ska använda guest/guest som anv och lösenord :)

Detta för att tex mina vänner och familj har egna inloggningar som får se lite mer privata bilder.

/Jimmy "träningsverk" Staff
 
NU ska galleriet fungera ??? :D
 
ca 100 nya bilder nu.. kanske inte så roliga då de endast är rivning + hur allt ser ut innan renoveringen startade.

www.flottleden.com
 
Sophia skrev:
Hörrni med hussidor, kom igen och uppdatera nu, jag är NYFIKEN på vad ni gjort i sommar! :D
Hmm, några nya bilder har det väl blivit! ;)
Det är inte roligt att köra "padda" i 30 graders värme samtidigt som stendammet yr!! :(
http://medlem.spray.se/landvetter
 
Nu börjar vi lägga golv, imorgon tappetsering.. Vi hade så svårt att bestämma oss, så vi tog en superbillig (59 kr rullen) tapet så det inte blir så dyrt att köpa nya om det inte blir snyggt :)

176 bilder nu online.. www.flottleden.com
 
Nu har jag äntligen fått adsl så jag ägnade gårdagskvällen åt att lägga in några bilder på vårt Duvhöken (LB-hus).
 
Lite till poolbilder , bilder kommer på det nymålade huset senare... 8)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.