52 176 läst · 393 svar
52k läst
393 svar
Hemförsäkring vid kärnkraft olycka?
Varför blanda in Ulf och Ebba dom har väl aldrig byggt något, du vet ju att det var Elisabeth Svantesson (M) som yrade osammanhängande.M Mamma Fin skrev:
Sen att hela högerns löften var lögner är ju ett annat problem..jag letar förtvivlad efter drivmedelsstationen med 10 kronor billigare diesel...
Mats-S
Byggveteran
· Sollentuna
· 2 686 inlägg
Mats-S
Byggveteran
- Sollentuna
- 2 686 inlägg
Jo men nu verkar det vara så att de hade mycket dålig koll på vad vi skrivit på/beslutat i Bryssel....D Dilato skrev:
Sen angående topic så jovisst finns det en försäkring (ett antal f-bolag som återförsäkrar)
https://atompool.org/sv
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 538 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 538 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 538 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 538 inlägg
Reduktionsplikten är väl ett EU-projekt, inte nått som sossarna uppfunnit.Mats-S skrev:
Om det vore så skulle ju Ulf med ett pennstreck kunna avskaffa det, tänker jag.
Att vi i Sverige däremot ska vara "bättre" på allt som EU hittar på är helt rätt vänsterns "fel".
Jag ser ingen större skillnad på slutresultatet om man röstar S eller M..det mesta styrs ändå av krafter utanför Sverige.
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 538 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 538 inlägg
Jo jag är helt säker på att Stefan Löfven (S) har svår baksmälla över allt han släppte till MP för att behålla makten. Sen till slut så sprack det då. Sen idag är vi då i en gisslansituation med SD.Düsseldorff skrev:
Leve demokratin, suck!