M Mamma Fin skrev:
Bygga kärnkraftverk på 100 dagar påstod en moderat.
Varför blanda in Ulf och Ebba dom har väl aldrig byggt något, du vet ju att det var Elisabeth Svantesson (M) som yrade osammanhängande.

Sen att hela högerns löften var lögner är ju ett annat problem..jag letar förtvivlad efter drivmedelsstationen med 10 kronor billigare diesel...
 
  • Gilla
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
Mats-S
D Dilato skrev:
Sen att hela högerns löften var lögner är ju ett annat problem
jo du ... 8 år av sossestyre ändrar man inte på några månader.
Reduktionsplikten är väl rotad av MP, C och S
 
  • Gilla
SonnyListon och 1 till
  • Laddar…
RoTe
Mats-S Mats-S skrev:
Reduktionsplikten är väl rotad av MP, C och S
Money talks råkade visst TuffeUffe erfara.
 
Düsseldorff
Mats-S Mats-S skrev:
jo du ... 8 år av sossestyre ändrar man inte på några månader.
Reduktionsplikten är väl rotad av MP, C och S
Några månader? När var det val nu senast egentligen?
 
  • Gilla
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
Mats-S
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Några månader? När var det val nu senast egentligen?
LOL. seriöst, mandatperioden är 4 år, kom igen då och döm.
 
  • Gilla
SonnyListon
  • Laddar…
Düsseldorff
Mats-S Mats-S skrev:
LOL. seriöst, mandatperioden är 4 år, kom igen då och döm.
Nej. Det var du som skrev "några månader". Vad är några månader? Två, fyra, åtta, tio?
 
Mats-S
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Nej. Det var du som skrev "några månader". Vad är några månader? Två, fyra, åtta, tio?
Om du är intresserad så rekommenderar jag att du kollar upp matematiken och svenska akademins ordlista :)
 
  • Gilla
SonnyListon
  • Laddar…
D Dilato skrev:
Varför blanda in Ulf och Ebba dom har väl aldrig byggt något, du vet ju att det var Elisabeth Svantesson (M) som yrade osammanhängande.

Sen att hela högerns löften var lögner är ju ett annat problem..jag letar förtvivlad efter drivmedelsstationen med 10 kronor billigare diesel...
Jo men nu verkar det vara så att de hade mycket dålig koll på vad vi skrivit på/beslutat i Bryssel....

Sen angående topic så jovisst finns det en försäkring (ett antal f-bolag som återförsäkrar)
https://atompool.org/sv
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Düsseldorff
Mats-S Mats-S skrev:
Om du är intresserad så rekommenderar jag att du kollar upp matematiken och svenska akademins ordlista :)
Nej. Du skrev att man inte kan ändra en tidigare regerings politik på "några månader". Så hur lång tid tar det? Hur många månader?
 
Mats-S
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Nej. Du skrev att man inte kan ändra en tidigare regerings politik på "några månader". Så hur lång tid tar det? Hur många månader?
Godnatt, ha en bra natt på forumet :)
 
  • Gilla
john.h
  • Laddar…
Düsseldorff
Mats-S Mats-S skrev:
Godnatt, ha en bra natt på forumet :)
Tack. Jag tolkar ditt svar som att du inte har en jävla aning om vad du pratar om och att du är totalt inkompetent vad gäller politik. God natt.
 
  • Haha
uplj och 1 till
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Nej. Det var du som skrev "några månader". Vad är några månader? Två, fyra, åtta, tio?
8 års vanstyre av en röd-grön röra tar åratal att förändra, ännu längre med dagens röra i världen.
 
  • Älska
  • Gilla
SonnyListon och 2 till
  • Laddar…
Mats-S Mats-S skrev:
jo du ... 8 år av sossestyre ändrar man inte på några månader.
Reduktionsplikten är väl rotad av MP, C och S
Reduktionsplikten är väl ett EU-projekt, inte nått som sossarna uppfunnit.

Om det vore så skulle ju Ulf med ett pennstreck kunna avskaffa det, tänker jag.

Att vi i Sverige däremot ska vara "bättre" på allt som EU hittar på är helt rätt vänsterns "fel".
Jag ser ingen större skillnad på slutresultatet om man röstar S eller M..det mesta styrs ändå av krafter utanför Sverige.
 
  • Ledsen
mikethebik
  • Laddar…
Düsseldorff
P paralun skrev:
8 års vanstyre av en röd-grön röra tar åratal att förändra, ännu längre med dagens röra i världen.
Precis som det alltid är om en regering med en annan politik än den man sympatiserar med har styrt landet med andra ord.
 
  • Gilla
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Precis som det alltid är om en regering med en annan politik än den man sympatiserar med har styrt landet med andra ord.
Jo jag är helt säker på att Stefan Löfven (S) har svår baksmälla över allt han släppte till MP för att behålla makten. Sen till slut så sprack det då. Sen idag är vi då i en gisslansituation med SD.
Leve demokratin, suck!
 
  • Gilla
SonnyListon och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.