47 003 läst · 222 svar
47k läst
222 svar
Hata Black & Decker tråden
Lite O.T. kanske men det är trevligt och snacka Festool även i en B&D tråd.Daniel_N skrev:
Jag såg att den har relativt lågt maxvarvtal jämfört med andra liknande. Ska det vara en fördel?
Hej!
Har mailat till B&D flera gånger och fått svar efter ett par timmar, adressen jag har
använt är: infobdsve@blackdecker.se, och går till deras kundservice.
Adressen som någon rotat fram längre upp i tråden, är garanterad inte deras kontaktadress,
utan kommer säkert från någon domänregistering eller liknande.
//Freed
Har mailat till B&D flera gånger och fått svar efter ett par timmar, adressen jag har
Adressen som någon rotat fram längre upp i tråden, är garanterad inte deras kontaktadress,
//Freed
Binesh skrev:
Tackar! Ska genast prova den här adressen.Freed skrev:Hej!
//Freed
det ända Black & decker verktyget jag skulle kunna köpa ( och kommer att köpa) är deras Powerfile . Den är grymt bra till slutbleck och annat smått som måste filas ner ,kraftig som fan är den också . När min kollega tog fram den när vi skulle renovera fönster skrattade jag men efter att jag använt den så blev jag såld .DEN SKA VI HA !!
Fast man får byta kabeln för den är sten hård plast kabel........
Redigerat:
Produkter som diskuteras: "slutbleck"
Slutbleck
Slutbleck är viktiga komponenter i dörrsystem, som fungerar som motpart till dörrlåset och bidrar till att förbättra dörrens säkerhet och stabilitet. De finns i en mängd olika stilar och storlekar för att passa olika typer av dörrar och
Läs mer
Lika bra och investera i rätt märke från början. Mitt förtroende för B&D är lika med noll så jag känner mig skyldig att informera dig om andra alternativ:Fredrik.engdahl skrev:det ända Black & decker verktyget jag skulle kunna köpa ( och kommer att köpa) är deras Powerfile . Den är grymt bra till slutbleck och annat smått som måste filas ner ,kraftig som fan är den också . När min kollega tog fram den när vi skulle renovera fönster skrattade jag men efter att jag använt den så blev jag såld .DEN SKA VI HA !!
Makita har två varianter:
Makita 9032, 9 mm
Makita 9031, 30 mm
Medlem
· Västerbotten
· 549 inlägg
Är det denna som är bra alltså?
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=8700324
Sviker minnet mig eller är det där en uppdaterad variant? Har den sett ut sådär jämt?
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=8700324
Sviker minnet mig eller är det där en uppdaterad variant? Har den sett ut sådär jämt?
Nej, från början var den svart. Makitas variant, är precis som priset antyder, rejält mycket bättre, på alla områden.importensketsig skrev:
Festo's säljs inte längre (vet ej varför), men det är en mycket gedigen maskin, med 5-6 olika "armar" att välja på. Tyvärr kostar varje arm ca 1500kr. Dessutom är maskinen större, tyngre och klumpigare än makitan.