Har dessa fysiska format kvar trots Streamingutvecklingen (y)
…nackdelen med streaming är att det ibland läggs in nyare/remastrade och ibland andra versioner jmf med orginal-inspelningarna...
Två Judas Priest album: "The Collection" och "Simply the Best" med CD-skivor framför. Heavy metal musik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Jeppekar och 1 till
  • Laddar…
Dan1891 Dan1891 skrev:
Ett av mina absoluta favoritlivealbum kommer i en super duper utgåva den 20:e jan.!
Jag längtar!!!!

Thin Lizzy - Live and dangerous (Super deluxe) - (8 CD) - musik (ginza.se)
Nu har den släppts! Har smyglyssnat lite på en MP3 rip, men jag måste säga att den låter bättre än nånsin!
 

Nanowar of steel ny låt som handlar om mjäll i håret
 
  • Gilla
Saelen
  • Laddar…
Nanowar of Steel är riktigt bra!
 
  • Gilla
Beretic
  • Laddar…
…det var ju inte oväntat:mad: har ju levt på hoppet ett antal år att få användning av min biljett.
Affisch för Ozzy Osbournes inställda konsert, med datum och arena, Live Nation-logotyp, artistbild.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
gone_fishing
  • Laddar…
A
Roga1337 Roga1337 skrev:
…det var ju inte oväntat:mad: har ju levt på hoppet ett antal år att få användning av min biljett.
[bild]
Samma här. När köpte man biljetten? 2018 eller vad var det? Nu har det gått så lång tid att för mig kvittar det, men jag hade gärna sett Judas Priest när de var förband. Nu har tom Rob Halford tappat mkt av sin röst, så nja. Man får snurra vinylerna;)
 
Kul tråd!
Jag lyssnar egentligen mest på depprock och industri, men har börjat slira in lite på Black och Death på äldre dar...
Crypta upptäckte jag nyss. :heart:
 
  • Älska
lordi
  • Laddar…
mowatom skrev:
…men jag hade gärna sett Judas Priest när de var förband. Nu har tom Rob Halford tappat mkt av sin röst, så nja. Man får snurra vinylen.

Jag är glad att jag Judas i Linköping förra året (y)
Rob har förvånansvärt bra pipa fortfarande tom jmf med yngre sångare som borde gjort en Mick drop för 10 år sedan…däremot springer han ju inte omkring på samma sätt;)
 
Jag är glad att jag såg Judas i Linköping förra året (y)
Rob har förvånansvärt bra pipa fortfarande tom jmf med yngre sångare som borde gjort en Mick drop för 10 år sedan…däremot springer han ju inte omkring på samma sätt;)
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Roga1337 Roga1337 skrev:
…det var ju inte oväntat:mad: har ju levt på hoppet ett antal år att få användning av min biljett.
[bild]
Inte oväntat men ändå lite WTF!

Får hoppas Ozzy känner sig piggare om ett par-fem år sådär..
 
David Wallin David Wallin skrev:
Kul tråd!
Jag lyssnar egentligen mest på depprock och industri, men har börjat slira in lite på Black och Death på äldre dar...
Crypta upptäckte jag nyss. :heart:
[media]
Flera av mina polare säger att man ofta uppskattar/tolererar lite snabbare & hårdare musik ju äldre man blir…haha..kanske kommer i takt med bitterheten;):D
 
  • Haha
Myckling och 1 till
  • Laddar…
S Småhusägare skrev:
Då vill jag slå ett slag för:
Warrior Path - The Mad King (2021) - YouTube
När jag såg konvolutet, så kände jag igen den(y)
Riktigt bra..skivan får fortsätta rulla på nu.
Tack för påminnelsen:cool:
 
S Småhusägare skrev:
Då vill jag slå ett slag för:
Warrior Path - The Mad King (2021) - YouTube
S Småhusägare skrev:
Då vill jag slå ett slag för:
Warrior Path - The Mad King (2021) - YouTube
Vet inte varför jag har missat det där. Känner ju igen namnet så tydligt. Daniel Heimnan är ju en av mina favoritsångare och lyssnat vääääldigt mycket på Lost Horizon, Heed, Crystal eyes (confession of the maker) och även Harmony samt Dimhav :D
 
  • Gilla
Småhusägare
  • Laddar…
Sprang på en ny låt igår som ” i can’t get out of my head” :rolleyes:
När det gäller mörkgrowlande tjejer så går det ju 12 på dussinet idag. Här är det mer som en Gwen Stefani på speed..har fler andra bra låtar & intressanta/fantasifulla videos också:D
 
  • Gilla
Lostmoose och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.