42 638 läst · 98 svar
43k läst
98 svar
Har någon beställt från lyxfönster?
Jag har själv suttit där och försökt hitta saker ang. bolaget men fann knappt något, men jag chansade ändå då jag tog reda på andra grejer och det kändes som ett seriöst bolag. Vill nu hjälpa andra köpa kvalitet fönster till vettiga priser!! Trevlig kvällR Ravers skrev:
Tack för att du delar Albert! Har du möjlighet att ta några närbilder på fönstren och lägga upp? Gärna både in och utsida.A Albert_H skrev:
M Martin Lj skrev:
Här kommer någraM Martin Lj skrev:
Jag köpte 6st vridfönster och en dubbel helglasad altandörr i höstas. Allt är monterat och är helnöjd med kvaliten på grejerna.R Rolle85 skrev:
Yes, jag har beställt ifrån dom och monterat alla fönster, altandörrar/dubbeldörrar.
Och ska faktiskt göra mina andra beställning från dom idag igen till en vän.
Jag fick betala 50% för de skulle starta produktionen sen 50% igen när de skulle skicka det.
Och dom skicka kort till mig innan jag betala de sista 50%.
(Och absolut jag var nervös när jag gjorde min första beställning)
Men idag kan jag gott rekommendera dom. Jag fick referenser ifrån dom innan jag gjorde min beställning. 3 stycken referenser fick jag.
Samtliga var nöjda. Och då bestämde jag mig att beställa.
Paula har varit min kontakt. (de kanske inte är blixtsnabba på att svara, MEN dom svarar på någon dag)
Och ska faktiskt göra mina andra beställning från dom idag igen till en vän.
Jag fick betala 50% för de skulle starta produktionen sen 50% igen när de skulle skicka det.
Och dom skicka kort till mig innan jag betala de sista 50%.
(Och absolut jag var nervös när jag gjorde min första beställning)
Men idag kan jag gott rekommendera dom. Jag fick referenser ifrån dom innan jag gjorde min beställning. 3 stycken referenser fick jag.
Samtliga var nöjda. Och då bestämde jag mig att beställa.
Paula har varit min kontakt. (de kanske inte är blixtsnabba på att svara, MEN dom svarar på någon dag)