87 832 läst · 227 svar
88k läst
227 svar
Hantverkaren drog sladdarna till LED-downlightsen inne i överskåpen!
känns som du blivit blåst av rena klåpare tyvärr. Ja du har såklart rätt i att de borde rätta till klantjobbet, men tvärr verkar du hamnat helt på kant med dem. Har du redan hunnit betala ? Om inte så rekomenderar jag dig att hålla inne betalningen och be dem rätta till felaktigheterna innan du betalar.
Ja, trist när man går på referenser och ändå blir det så dåligt. Absolut, ska gå igenom bristerna och be dem rätta till resten. Har betalat uppskattningsvis 30% av arbetet än så länge, eftersom jag inte fått någon mer räkning och inte heller den exakta tim-specifikationen. Så på det viset är det ju lugnt. Men det är ju riktigt jobbigt när det blir tjafs.I ItWasntMe skrev:känns som du blivit blåst av rena klåpare tyvärr. Ja du har såklart rätt i att de borde rätta till klantjobbet, men tvärr verkar du hamnat helt på kant med dem. Har du redan hunnit betala ? Om inte så rekomenderar jag dig att hålla inne betalningen och be dem rätta till felaktigheterna innan du betalar.
mmm förstår det känns drygt som fan. Men som sagt, bestrid alla fakturor tills du är helt nöjd. Detta känns så extremt dåligt så det inte ens finns ord.C _Claes_ skrev:Ja, trist när man går på referenser och ändå blir det så dåligt. Absolut, ska gå igenom bristerna och be dem rätta till resten. Har betalat uppskattningsvis 30% av arbetet än så länge, eftersom jag inte fått någon mer räkning och inte heller den exakta tim-specifikationen. Så på det viset är det ju lugnt. Men det är ju riktigt jobbigt när det blir tjafs.
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Hur løse problem med hydrogensulfid i vann.
Fritidshus -
Ta loss sladdarna i utanpåliggande vägguttag
El -
Går detta att laga? Ska jag anmäla till hantverkaren?
Fönster & Dörrar -
Är hantverkaren ansluten till Säker vatten? Behövs det? Nybygge av fritidshus
Vatten & Avlopp -
Hur gör man om hantverkaren orsakar skador?
Juridik