44 039 läst · 152 svar
44k läst
152 svar
Gryet, Kävlinge
OJ! Hur an jag inte ha lagt märke till att där står ett Pilegården ...cejan skrev:
Man kör ju alltdi förbi ert hus när man skall ut där och titta... Jag har ju titat på det huset många gånger när man kört förbi men aldrig set att det är ett Pilegården .. mycket skumt
Hej Vi alla blivande grannar
Vi ska också bygga ett pilegården i etapp 2tomt A22, vårt hus levereras vecka 47, det ska verkligen bli kul
Vi har 2 flickor som är 3.5 och 1,5 år gamla är det fler som har barn i den åldern, kul med många kompisar
Linda Martin Tilda och Julia
Vi ska också bygga ett pilegården i etapp 2tomt A22, vårt hus levereras vecka 47, det ska verkligen bli kul
Vi har 2 flickor som är 3.5 och 1,5 år gamla är det fler som har barn i den åldern, kul med många kompisar
Linda Martin Tilda och Julia
drarmi skrev:
Vi har en liten pojke som heter Isaac och han är 17 månader nu
Han verkar ju få en del och leka med i området ...
oj, nu blir det Pilegården för hela slanten. Skall bli kul och se hur alla valt att variera huset. Vårt kan ni smygtitta på via http://familjenklinger.blogspot.com/ .
Han verkar ju få en del och leka med i området ...
oj, nu blir det Pilegården för hela slanten. Skall bli kul och se hur alla valt att variera huset. Vårt kan ni smygtitta på via http://familjenklinger.blogspot.com/ .
Va fint er hus ser ut, vi ska snart välja kakel och klinker, det känns som svåra val men samtidigt väldigt roligt. kul med barn i samma ålder vår yngst är född i maj 06.
drarmi skrev:
Japp vi bygger i etapp1 ... Havrevägen 8 är vår vackra adress så det gråa Pilegården med två kupor är vårt.Linda Carlsson skrev:
På http://familjenklinger.blogspot.com/ ser du hur det ser ut.
Jaha då har även jag lurats in på Facebook.
Har inte koll riktigt på hur det hela fungerar än men något vettigt jag tänkte att man kunde använda detta "verktyg" till är att underlätta kommunikationen oss blivande grannar emellan.
Så om det är någon av våra blivande grannar som läser detta som är med på Facebook eller skulle kunna tänka sig att gå med ... gå då med i den grupp jag skapat som heter "Gryet, Kävlinge".
Har inte koll riktigt på hur det hela fungerar än men något vettigt jag tänkte att man kunde använda detta "verktyg" till är att underlätta kommunikationen oss blivande grannar emellan.
Så om det är någon av våra blivande grannar som läser detta som är med på Facebook eller skulle kunna tänka sig att gå med ... gå då med i den grupp jag skapat som heter "Gryet, Kävlinge".
Nu är det snart dags för inflyttning
Och vi står inför ännu ett val. Den här gången persienner och lameller. Vi undrar vilken/vilka firmor ni kan rekommendera? Vi har besökt Markis och Persienn Fabriken och Skånsk Fönstermiljö.
Och vi står inför ännu ett val. Den här gången persienner och lameller. Vi undrar vilken/vilka firmor ni kan rekommendera? Vi har besökt Markis och Persienn Fabriken och Skånsk Fönstermiljö.
När ni ändå kollar runt så kolla Moogio också ... de finns både i Malmö och i Lund.Susanne Ma skrev:
Vi ska bygga Kattegatt på tomt A16. Vi som ska bygga heter Lotta och Niklas. Vi har två barn - Maja född 01 och Theo född 05. Slutbeställningen är gjord (med mycket vånda ) och huset levereras v 9. Inflyttning i augusti alltså.
Idag bor vi på landet utanför Kävlinge. Kör förbi på 108:an varje dag och tittar drömmande mot Gryet ... Men just nu känns det ganska avlägset.
Idag bor vi på landet utanför Kävlinge. Kör förbi på 108:an varje dag och tittar drömmande mot Gryet ... Men just nu känns det ganska avlägset.