Stenläggning. Som flera av våra grannar redan märkt blir det en hel del stenläggning vid vårat hus längst inne på Havrevägen. Så jag tänkte höra mig för lite om tips på entrepenörer, skulle gärna vilja njuta lite av semestern och inte bara lägga sten. Dock påverkas ju detta till viss del av pris...

Har pratat bland annat med en svensk-polack som skall, enligt hans info, ha hjälpt en del med deras sten. Någon som har lite input på hans jobb? Har det funkat bra, hur blev resultatet?

Andra förslag? Vill ni så maila gärna om ni inte vill ta upp det på forumet direkt, lite intresserad av prisbild också då vi nu har fått ett prisspann som är extremt stort mellan olika entrepenörer.

Japp, inflyttningen gick bra och nu har vi hunnit fira 2 veckor. :) Men det finns många lådor kvar att packa upp, men vi går och funderar på hylla, skänk och garderob som ännu är oköpta. Tills dessa är på plats så får i leva med med våra lådor. Som tur är har man ju nu extrarum som inte har så flitigt användande som får leka förråd.

Dreher, jag förstår att det känns som att det går långsamt, men vips så är det dags för inflyttning. Jag lovar! Njut och planera där ni är nu. Det är rätt så kul det med.

Hej Vi hade 2 brödrar från kosovo som har lagt vår sten, de var super duktiga, det har lagt jättemånga hus i området de tog 120 kr Per kvm, vi bor på kornvägen 8 om ni vill se deras jobb

Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.