Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Karlia
För mig var det läget och skicket, nära till allt. Hade då inte tid till större renoveringar. Ändå egen liten trädgård. Vill jag ha stora utomhusytor har jag landet. Där går att gå omkring naken utan att störa grannar.

• Gilla
mellansorken och 1 till
  • Laddar…
Lite nyfiken på vad som skulle hända om man tog fram ett kamera stativ och börja filma dem helt öppet när de har sex. Kanske de skulle få dem att känna sig obekväma och sluta? Ta hem lite kompisar och dra fram stolarna till tomtgränsen å heja på :) Finns nog en gräns vart de börjar känna sig obekväma och inser hur dumt det hela är. De vill säkert känna spänningen med att bli "påkomna" men det är nog inte fullt lika roligt om man hejar på och gör ett spektakel av det hela.

• Gilla
  • Haha
Janetgorgis och 27 till
  • Laddar…
Staffans2000
Vermilion Vermilion skrev:
Lite nyfiken på vad som skulle hända om man tog fram ett kamera stativ och börja filma dem helt öppet när de har sex. Kanske de skulle få dem att känna sig obekväma och sluta? Ta hem lite kompisar och dra fram stolarna till tomtgränsen å heja på :) Finns nog en gräns vart de börjar känna sig obekväma och inser hur dumt det hela är. De vill säkert känna spänningen med att bli "påkomna" men det är nog inte fullt lika roligt om man hejar på och gör ett spektakel av det hela.
Säg inte det. I min vilda ungdom var jag på en fest med band på scen. Efter att bandet avslutat med denna dänga, bjöd två i publiken på live show, på scenen. Ivrigt påhejade av oss andra.:p

Staffans Fernström

• Gilla
Janetgorgis och 3 till
  • Laddar…
Sånt här är ju alltid en gråzon antar jag.
Jag bor precis så att mitt fönster pekar ut mot ett dagis (ca 20 meter bort) och därför väljer jag att vara försiktig med att gå runt naken i min egen lägenhet, trots att det borde vara okej antar jag xD

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Jag har för mig att det sedan ett par år tillbaka finns en dom i HD (Högsta Domstolen)
Ett par hade gjort en 'gräsare' och blivit anmälda av en granne.

Kontentan var att en 'gräsare' är tillåten på den egna gräsmattan.

Att ha det på allmän plats, är dock inte tillåtet om jag minns rätt.

• Gilla
SonnyListon
  • Laddar…
Att problemet med att barnen skulle se eller höra hur gör ts själva då om barnen kommer på Dom i sexakten lätt hänt som föräldrar

Unikt namn
M maria01 skrev:
Att problemet med att barnen skulle se eller höra hur gör ts själva då om barnen kommer på Dom i sexakten lätt hänt som föräldrar
Givetvis får han dra ut frun på gräsmattan för att fortsätta akten där. Så gör man tydligen i det området, så det får barnen finna sig i.

• Gilla
Patrik440
  • Laddar…
Staffans2000
Magnus1968 Magnus1968 skrev:
Kontentan var att en 'gräsare' är tillåten på den egna gräsmattan.
Gräsätare? Det har jag aldrig hört förut?

Staffans

Redaktionen Redaktionen skrev:
Barnfamilj i Halland har anmält grannar för olämpliga utomhusaktiviteter.

Du kan läsa artikeln här: Grannarna går nakna och har sex i trädgården
om nu grannen har problem med de aktiviteter som försiggår på tomten bredvid. Spika upp ett plank! Finns nog en tråd här som visar hur hen gör. Jag tycker det vore värre om dom hade spöat på varandra framför barnen.

• Gilla
SonnyListon och 5 till
  • Laddar…
Folk här som tycker det är fritt fram och bara köra på: Det är precis som på nakenbadet, de är aldrig de läckra och sexiga folket som visar upp sig. Tänk på det.

Polisiärt är det nog rätt så enkelt, det är ett ofredande (eller möjligtvis ett sexuellt ofredande men då skall man bevisa att det är just uppvisandet inför grannarna som ger tändningen och det blir svårt). Jävla oskick faktiskt.

Det är en sak att gå runt naken eller ligga och sola naken tex, en helt annan sak att göra det demonstrativt. Ytterligare en helt annan sak att ligga runt i tid och otid. Sådant ofredar, oavsett van en del tycker om det. Som med det mesta annat är det stor skillnad på att göra något vid enstaka tillfällen och att helt släppa greppet.

• Gilla
BengtH och 2 till
  • Laddar…
Vermilion Vermilion skrev:
Gratis live show då slipper man hyra porrfilm.

• Haha
  • Gilla
SnickareHobb och 3 till
  • Laddar…
Det hade ju varit minst sagt osmakligt att stå och grilla korv på altanen med en annan barnfamilj när Göran och Gittan, 62 år, smackar på varandra vid rosbusken. En engångsgrej är väl "lugnt", då kan man kanske skratta åt det och gå in. Men sker det ett par gånger i veckan ( som det står) så blir det ju väldigt jobbigt. Jag tycker absolut att det finns gränser för vad man gör på sin tomt. Är det sedan barn som riskerar att bevittna, så ställer jag mig frågan vart går gränsen för grooming ? Om det var en gubbe som gick omkring och rykte i den framför granntjejerna i skolåldern, hade det nog låtit annorlunda.

Jag hade nog gjort som någon skrev här. Försökt förstöra, Heja på, bjuda över lite kompisar, passa på att filma tomten lite. Kanske sätta upp en vattenspridare etc.

• Gilla
Tord Gustavsson och 8 till
  • Laddar…
M Manhunter skrev:
Vill bar dubbelkolla en sak, du vet att det är år 2021 va ? :)

• Haha
  • Gilla
Månskensbyggare och 15 till
  • Laddar…
M Manhunter skrev:
Är det ens möjligt nuförtiden?

• Gilla
ichigo och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Är det ens möjligt nuförtiden?
Med tanke på att man varken kan köpa tidningar eller att tv kanalerna har plockat bort utbudet så tror jag det är mer eller mindre omöjligt

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.