Jag har värde 2 på N
 
  • Gilla
qsecofr
  • Laddar…
johan63 johan63 skrev:
Jag har värde 2 på N
Hade 2 vid ett tillfälle också, men det skall nog vara så då. Tack.
 
  • Gilla
johan63
  • Laddar…
Dags att montera kamera på min Sileno 750 smart.
Komponenter för kamerauppgradering till robotgräsklippare, inkluderar kretskort och 3D-utskrivna delar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
davidgp och 1 till
  • Laddar…
Blev visst en Garagedörr idag...:crysmile:
Kameran får vänta ett tag till....
 
  • Gilla
nikasp och 3 till
  • Laddar…
Här en lite snutt innan porten blev helt klar.... Störde mig dock på grabben... som jobbade med sin E30 i verkstan jämte. Därav ljudet.... :rofl:
Totalkostnad för porten ca. 250:-
 
  • Gilla
nikasp och 3 till
  • Laddar…
Någon som vet vad den runda kontakten för power supply heter? Ett stift har ärgat av i min laddstation. Så tänkte om jag kan hitta rätt sort så byter jag annars köpet jag en tätt kontakt hane och hona och byter
 
F Fredrik_Lerum skrev:
Någon som vet vad den runda kontakten för power supply heter? Ett stift har ärgat av i min laddstation. Så tänkte om jag kan hitta rätt sort så byter jag annars köpet jag en tätt kontakt hane och hona och byter
Kolla gplshop.se
 
De hade inte lösa kontakter utan bara kompletta kablage och det är jag inte sugen på
 
F Fredrik_Lerum skrev:
De hade inte lösa kontakter utan bara kompletta kablage och det är jag inte sugen på
Kolla bakåt i tråden, tror någon annan ställt samma fråga innan.
 
Hej alla! Har precis reggat ett konto igår och spenderade kvällen med att läsa alla 116sidor av denna spännande tråd!
Jag har en R40li från 2013 som ja funderar på om det finns någon nyare mjukvara till den som är "värt att kosta på", vet att den va på service 2018-05 och fick en del genomgått då och uppdaterad mjukvarorna/firmware i den då. Se bild nedan
(Någon som vet om det kommit någon nyare mjukvara/firmware som folket här känner till?)
 
  • Närbild på en Gardena R40li robotgräsklipparens display som visar programvaruversioner och startknapp.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag skulle satsa på en robonect modul.
 
johan63 johan63 skrev:
Jag skulle satsa på en robonect modul.
Jo ja tyckte den lät lite intressant helt klart, men lite drygt att öppna roboten bara, dock så tror ja att ja ändå måste se över tätningen vid ladd blecken då jag har sett att de kommit vatten där ifrån en gång, så kanske man skulle ha montera de samtidigt då.. :)
Hur många timmar har du förresten på din R40li innan du bytte?
 
delta_ffs delta_ffs skrev:
Jo ja tyckte den lät lite intressant helt klart, men lite drygt att öppna roboten bara, dock så tror ja att ja ändå måste se över tätningen vid ladd blecken då jag har sett att de kommit vatten där ifrån en gång, så kanske man skulle ha montera de samtidigt då.. :)
Hur många timmar har du förresten på din R40li innan du bytte?
5500 timmar.
Men min granne har en från 2012 som gått 11341 timmar enl. Maskinen.
 
  • Wow
delta_ffs
  • Laddar…
Tjenare. Har ett litet problem. Får inte laddning i klipparen. Mäter på blecken i stationen och får 17,5v. I "sladden" från trafon är det 21.
Är det byte av kretskort som gäller?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.