1 024 570 läst · 10 475 svar
1025k läst
10,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 074 inlägg
Jag kan tänka mig att lampan som är uppe till höger om låsknappen (den som blinkar till om man klickar på något) blinkar lite diskret när batteriet håller på att ta slut.
Men jag vet inte. Är inte ens uppe i två år än, så har ännu inte några nyckelproblem.
Men jag vet inte. Är inte ens uppe i två år än, så har ännu inte några nyckelproblem.
Skogsägare
· 19 074 inlägg
Inte
Nu ska jag inte vara sån men använda BH på datorn startar ju en mängd intressanta frågeställningarNötegårdsgubben skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 562 inlägg
Gick kvällspromenad med hunden, kyligt och råkallt, 6 grader i luften. Passerade platsen för områdets valborgsbrasa och fick känslan av att precis så här kan det kännas en kylig valborgskväll ... å så kom jag på att det nästan är 7 månader till valborg. Är det först då det blir varmare igen? 🥶 GAAAAHHHHH!!!!!
Skogsägare
· 19 074 inlägg
Onsdag–torsdag verkar bli fint. 😉
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 562 inlägg
Röjde av garaget hjälpligt så bilen fick plats, skönt att slippa skapa.
O-GAAAAAAAH på den!
MEN! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH på folk som inte kan högerregeln!
Där är ingen skylt som säger att du kommer på huvudled och inga hajtänder på min väg, min väg dessutom är lika stor som din, då har du väjningsplikt mot mig! Lämna tillbaka kortet du fick i cornflakespaketet!
Och GAH för att jag börjar bli en Ove... 😱
O-GAAAAAAAH på den!
MEN! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH på folk som inte kan högerregeln!
Där är ingen skylt som säger att du kommer på huvudled och inga hajtänder på min väg, min väg dessutom är lika stor som din, då har du väjningsplikt mot mig! Lämna tillbaka kortet du fick i cornflakespaketet!
Och GAH för att jag börjar bli en Ove... 😱