ID.4 vem vet kanske finns något larm gömt någonstans :)

Jag kan tänka mig att lampan som är uppe till höger om låsknappen (den som blinkar till om man klickar på något) blinkar lite diskret när batteriet håller på att ta slut.

Men jag vet inte. Är inte ens uppe i två år än, så har ännu inte några nyckelproblem.

• Gilla
Greger_08
  • Laddar…
Ska det se ut så här eller är det ett fall för feedbacktråden? 🤔

Ikon av en grön tecknad figur, titel "Nötegårdsgubb", beskrivning "Premiumikon: Motorsåg", fyra gula stjärnor nedanför.

Gaahhh! Jag stör mig också på den där avstavningen, som tur är använder jag dock inte BH på datorn så ofta.

Skämt å sido: I min iphoneapp funkar ikonen. Har inte heller tänkt på det på datorn, men den är jag som sagt sällan inne via. Feedbacktråden är nog rätt plats egentligen, ja.
Användarprofil i forum; smeknamn, yrkestitel, betyg, inläggsantal, senaste aktivitet.

Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
I min iphoneapp funkar ikonen.
Hur tusan byter/väljer man den ikonen?

Inte
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Gaahhh! Jag stör mig också på den där avstavningen, som tur är använder jag dock inte BH på datorn så ofta.

Skämt å sido: I min iphoneapp funkar ikonen. Har inte heller tänkt på det på datorn, men den är jag som sagt sällan inne via. Feedbacktråden är nog rätt plats egentligen, ja.
[bild]
Nu ska jag inte vara sån men använda BH på datorn startar ju en mängd intressanta frågeställningar

• Haha
Dublin
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Hur tusan byter/väljer man den ikonen?
Har också funderat på det, kanske ännu ett fall för feedbacktråden 🤔

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
hsd
Gaaaahhhh Gräset växer som aldrig förr, tvungen att klippa 2ggr per vecka

• Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
Gick kvällspromenad med hunden, kyligt och råkallt, 6 grader i luften. Passerade platsen för områdets valborgsbrasa och fick känslan av att precis så här kan det kännas en kylig valborgskväll ... å så kom jag på att det nästan är 7 månader till valborg. Är det först då det blir varmare igen? 🥶 GAAAAHHHHH!!!!!

• Gilla
  • Ledsen
GladanS och 7 till
  • Laddar…
tommib
Nejnej, det brukar dröja till midsommar ungefär.

• Gilla
  • Haha
Workingclasshero och 6 till
  • Laddar…
Onsdag–torsdag verkar bli fint. 😉

• Gilla
tveksamt
  • Laddar…
GAAAAAH för att skrapa rutan på bilen...

• Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
Röjde av garaget hjälpligt så bilen fick plats, skönt att slippa skapa.

O-GAAAAAAAH på den!

MEN! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH på folk som inte kan högerregeln!
Där är ingen skylt som säger att du kommer på huvudled och inga hajtänder på min väg, min väg dessutom är lika stor som din, då har du väjningsplikt mot mig! Lämna tillbaka kortet du fick i cornflakespaketet!

Och GAH för att jag börjar bli en Ove... 😱

• Gilla
  • Haha
  • Älska
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Folk med rullkoppel låter ju ofta sina hundar springa som de vill, gärna fram till andra hundar och barn…
Folk med barn låter dem ofta springa fram till hundar i rullkoppel.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
GAAAHH för två nätter utan ordentlig sömn följt av 9 timmar på akuten.

Röntgenbild på en skärm visar bukregionen på ett djur med färgmarkeringar som kan indikera olika strukturer eller områden av intresse.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Ledsen
  • Gilla
FredrikR och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.