1 027 265 läst · 10 500 svar
1027k läst
10,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 586 inlägg
Köpte deras 0-2mm efter att ha frågat dem om det skulle funka i Kringlan.
Aja, får väl köpa lite Weber igen, är bra sugen på att prova att göra egen korv!
Aja, får väl köpa lite Weber igen, är bra sugen på att prova att göra egen korv!
Och tveksamt gaaaaaaahh.
Grabben tappade den i golvet men vet inte om jag är mest upprörd över ipaden eller hacket i det över hundra år gamla trägolvet. Eller över notan för en sprillans ny iPad. Å andra sidan drabbar det ingen fattig som jag brukar säga, och så får han möjlighet att spela Minecraft med sin storebror när vi nu tvingas uppgradera. Julen är ändå till för att sprida kärlek och knyta de närmaste närmare, så aaaaaaahhh?
Men lite gaaaaaahh för att det är stört omöjligt att hitta ett stötskyddat fodral innan julafton.
Grabben tappade den i golvet men vet inte om jag är mest upprörd över ipaden eller hacket i det över hundra år gamla trägolvet. Eller över notan för en sprillans ny iPad. Å andra sidan drabbar det ingen fattig som jag brukar säga, och så får han möjlighet att spela Minecraft med sin storebror när vi nu tvingas uppgradera. Julen är ändå till för att sprida kärlek och knyta de närmaste närmare, så aaaaaaahhh?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men lite gaaaaaahh för att det är stört omöjligt att hitta ett stötskyddat fodral innan julafton.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 087 inlägg
Jag vill bara strö lite salt i såren och peka på att @MathiasS förutsåg den här nivån av fuckup, även om jag inte vet om han tänkte på varannandagsutdelning.tensiden skrev:
MathiasS skrev:
tyvärr får jag meddela att trots att jag tog ett GAAAH-ansvar som borde varit nog så levererade PostNord redan igår fredag till ett utlämningsställe jag fick välja själv, så även mitt viktiga paket kom fram i god tid….men jag försökte iallafall!Nötegårdsgubben skrev:
Köper sjuksköterskorna den storyn eller tittar dom snett? Måste väl ha hört en massa storys så här kring storhelger.R Rolle314 skrev:Gaargh.
Det ösregnar under rökningen.
[bild]
[bild]
Försenat Gaargghh del 1.
Min fru fick hushållsassistenten i huvudet i måndags då vi skulle göra ny omgång korv. Fick åka till vårdcentral för omplåstring. (Inga stora skador).
Försenat Gaargghhhh!!! del2.
Fick parkeringsböter under besöket på vårdcentralen.
Snygga korvar förresten
Paket-paket ja. Dom får vi också på studs. Paket som går i form av brev kommer dock på utdelningsdagarna.useless skrev:
Försökte vara schysst mot posten och miljön en gång och styrde om ett paket som annars skulle delats ut mellan två utdelningsdagar och klickade istället i leveransdag som sammanföll med brevutdelningen. Då brukar paketen komma med den vanliga lantbrevbäraren, smidigt och fint. Men icke. Paketet sorterades bort och gick inte att hitta ända tills de turligt hittade det samtidigt som sista liggdag och returnerade det till avsändaren i Frankrike.
En av få gånger PostNord klantat sig för mig ska dock tilläggas. Jag gillar annars vår lantbrevbärare.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 586 inlägg
Är det bara jag eller går det oftast från "det är lugnt, det är en månad till jul" till att på vad som känns som två dagar bli "julafton?! Imorgon?!"
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 586 inlägg
När jag gick och vidareutbildade mig i Skåne 1987-88 var ett besök och titta på den där ett måste.13th Marine skrev:
Jag gillar ju galghumor väldigt mycket och den där är helt underbar.
Nu kommmer jag själv inte att ha något som markerar där jag slutligen bosätter mig, men något tänkvärt ska jag lämna efter mig på annat sätt.
Gaaaaahhhh!
Ska byta ett golv men lägga det gamla på ett annat ställe.
Vet inte hur de lyckats lägga det dikt ann mot ALLA väggar. Helt omöjligt att få upp första plankan.
Alla lister var dessutom skruvade med fyrkant-bits, har nog alla bit förutom just s1.
Ska byta ett golv men lägga det gamla på ett annat ställe.
Vet inte hur de lyckats lägga det dikt ann mot ALLA väggar. Helt omöjligt att få upp första plankan.
Alla lister var dessutom skruvade med fyrkant-bits, har nog alla bit förutom just s1.