1 002 700 läst · 10 273 svar
1003k läst
10,3k svar
GAAAAHHHH!!!
Vad gick du i för pöbelskola där eleverna blev imponerade av en BMW? Trodde alla dina klasskompisars farsor körde Bentley, Lamborghini och Ferrari. 😉AndersMalmgren skrev:
God jul förresten!🎅
Jag skulle just säga det -"farsan körde"!Alfredo skrev:
Men sedan förstod jag. Johansson dog plötsligt och där stod den stolte fadren utan schaufför.😱 Tänkandes -"Ni kan inte ana hur svårt det är att få tag i pålitligt tjänstefolk nuförtiden". Detta dilemma löste naturligtvis fadern elegant, som den handlingskraftige aristokrat han var, genom att helt enkelt ta Bentleyn istället. "Bentley is a drivers automobile!" Style never goes out of fashion.
Renoverare
· Stockholm
· 18 410 inlägg
https://www.via-mobilis.se/sedan/bmw/begagnad/bensin/ts-vi6844602AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 410 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 410 inlägg
Jag hade en kollega som pendlade från långt ut på Värmdö med en BMW 750. Det kostar att ligga på topp men han tjänade bra.
Luftfjädring är imponerande när den fungerar vilket brukar vara till i närheten av 10 kmil eller max 15 kmil. Jag har inte åkt i någon BMW med luftfjädring men fick en rejäl åktur med en Audi A6 i hög fart på en dålig grusväg. Det är lite svårt att ta in hur bra det fungerar när allt fungerar som det ska och lika svårt att ta in hur dyrt det blir när den slutar fungera. Det känns som att bilen flyter mjukt över alla ojämnheter.
Luftfjädring är imponerande när den fungerar vilket brukar vara till i närheten av 10 kmil eller max 15 kmil. Jag har inte åkt i någon BMW med luftfjädring men fick en rejäl åktur med en Audi A6 i hög fart på en dålig grusväg. Det är lite svårt att ta in hur bra det fungerar när allt fungerar som det ska och lika svårt att ta in hur dyrt det blir när den slutar fungera. Det känns som att bilen flyter mjukt över alla ojämnheter.