954 952 läst · 9 751 svar
955k läst
9,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Medlem
· Blekinge
· 10 464 inlägg
Presenten var rätt dyrt. Nu mätta jag densiteten och det visade sig att W-kuben inte hade rätt densitet. Istället för 19,3 g/cm3 hade den endast 12,5. Troligen utspädd med järn.pacman42 skrev:
Järnkubens densitet stämde bra med tabellen. Misstänker att den är något rf-material.
Wolfram/Tungsten är ju rätt dyrt. Se denna video med en kille som var dum nog att låta sina följare handla på hans kreditkort åt honom:T Thomas_Blekinge skrev:
-
Hänger det ihop med sprutan, eller är höstförkylningen värre än vanligt?galento skrev:
Jag har tagit spruta och är förkyld som f-n, men hör det ihop?
Tillägg: Tog influensa+covid 16/10, blev förkyld deluxe 30/10...hänger ihop?
Redigerat:
Lite frusen, trött och lite lätt huvudvärk dagen efter, var borta dagen efter. Tog både covid och influensa. Samma fick en bekant.galento skrev:
Så det kan vara lite bieffekt.
Var likadant förra hösten.
Jag hade feber och var lätt snuvig under en vecka. Samtidigt tog hjärtat rätt mycket stryk med högt blodtryck och mängder med palpationer (kärt barn har många namn, exempelvis även extraslag, skipped beats). Förkylningen har varit borta i snart en vecka och först nu så börjar hjärtat må bättre. Får nog vänta en vecka till innan jag börjar träna igen. Har man haft påverkan på hjärtat så skall man vara försiktig.Fotografen skrev:
Det positiva med att vara så pass dålig är att min dåliga fot har haft tid på sig att läka ihop, så här bra har den inte varit sedan början på april då jag opererade den för att bli av med smärtorna jag har i den, de blev värre. Sjukvården excellerar. GAAAHH!
Tog covidsprutan den 4 november och nuFotografen skrev:
väldigt förkyld men värst är hostan. Har
hört att andra som tog sprutan har likadant men man är ju osäker på hur det hänger ihop. Men det var nog ett antal år sen man hade nåt liknande , man hostar så man kräks 🙄 men det går väl över till slut.
PS. Tog bara covidsprutan.
Aaaaah, positivt i fel tråd, och sju sprutor i år. Fyra TBE och har haft fästingar, sedan covid/influensa och avslutar med pneumokock. Allt enligt rekommendation och förhoppningsvis till min egen nytta och hjälp till vården.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 129 inlägg
Är nog nått annat, har själv inte tagit sprutan men ändå varit förkyld med hosta senaste tiden.galento skrev:Tog covidsprutan den 4 november och nu
väldigt förkyld men värst är hostan. Har
hört att andra som tog sprutan har likadant men man är ju osäker på hur det hänger ihop. Men det var nog ett antal år sen man hade nåt liknande , man hostar så man kräks 🙄 men det går väl över till slut.
PS. Tog bara covidsprutan.