WAAAAAAAAGH! Var har jag lagt den smältlimsfyllda krympslangen?!
Det är dags för driftsättning av robotklipparen, och som traditionen bör är slingan kass

Edit: Fan vad bra denna tråd är!
Hand håller en påse med smältlimsfylld krympslang från Biltema för elprojekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Ledsen
VidarH och 4 till
  • Laddar…
WAAAAAAAAGH!

Fint vårväder, då kommer idioterna på högljudda motorcyklar ut.

Man måste inte höras på flera kilometers avstånd...

• Gilla
  • Ledsen
Maria T och 7 till
  • Laddar…
Mega-gaaahh 😡.

Lyckades fräsa med fel radie på vändningarna på golvspånet 👎🤬.

Redigerat:
  • Ledsen
  • Arg
kashieda och 6 till
  • Laddar…
Utsikt genom ett fönster blockerat av en hög snödriva, ironi om gräsklippning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Gaaaah för folk som pratar om att ta fram gräsklipparen.🌨️

• Haha
  • Wow
  • Gilla
  • Älska
  • Ledsen
Klass0n och 21 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
WAAAAAAAAGH!

Fint vårväder, då kommer idioterna på högljudda motorcyklar ut.

Man måste inte höras på flera kilometers avstånd...
Försök inte, jag har kört sedan vecka 9. Hördes inte det?

• Gilla
  • Haha
galento och 4 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Försök inte, jag har kört sedan vecka 9. Hördes inte det?
Nej, den var för tyst, du får nog byta ljuddämpare på den.

• Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Nej, den var för tyst, du får nog byta ljuddämpare på den.
@MathiasS får göra som de som kör här, sätta på ljudförstärkare istället 🙄

• Gilla
tveksamt
  • Laddar…
@MathiasS får göra som de som kör här, sätta på ljudförstärkare istället 🙄
Jag har gjort vad jag kan för att det ska låta, nästa steg blir att ta bort katalysatorn, då låter det lite mer. Med originalsystemet var det svårt att ta sig fram i stillastående trafik, nu går det mycket bättre....

• Gilla
  • Ledsen
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Jag har gjort vad jag kan för att det ska låta, nästa steg blir att ta bort katalysatorn, då låter det lite mer. Med originalsystemet var det svårt att ta sig fram i stillastående trafik, nu går det mycket bättre....
Tycker det är ett rätt taskigt argument för varför man ska förpesta sin närmiljö med en massa buller...

• Gilla
naikon
  • Laddar…
A AndersS skrev:
Då gick/cyklade ni väl runt och kollade i telefonautomaterna också om några mynt ramlat ned.
Ja man lyfte trallen och tittade. Där låg det ofta både 10-öringar och 25-öringar.

• Gilla
tergo
  • Laddar…
Tycker det är ett rätt taskigt argument för varför man ska förpesta sin närmiljö med en massa buller...
Safety first!

Detta är bara en attitydsfråga - det är helt enkelt inte buller. Om det istället kom "top-hits" från Anna Bok genom avgasröret, DÅ skulle det vara buller.

• Gilla
  • Älska
husägaren TS och 2 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Safety first!

Detta är bara en attitydsfråga - det är helt enkelt inte buller. Om det istället kom "top-hits" från Anna Bok genom avgasröret, DÅ skulle det vara buller.
Som sagt, när jag hör ett fordon på flera kilometers håll på båda hållen, då är det fan buller.
När dessa brakar förbi på landsvägen bakom huset så att vi inte kan prata med varandra på framsidan... Än mindre på baksidan.

• Gilla
naikon och 2 till
  • Laddar…
Gaaah! Buller för mig varesig det är från mustaschbeprydda H-Dprostituerade eller tokvarvade driftfanatiker, är som att höra Håkan Hellströms stämma i fjällvärlden. Inte undra på att man flyttat ut på landet. Men döm om min förvåning nu när närmaste grannen (tre hundra meter bort) har avlat upp en anhängare av EPA-dunk😂. GAAAAAAH!

• Gilla
  • Haha
Nötegårdsgubben och 3 till
  • Laddar…
Noramasen Noramasen skrev:
Gaaah! Buller för mig varesig det är från mustaschbeprydda H-Dprostituerade eller tokvarvade driftfanatiker, är som att höra Håkan Hellströms stämma i fjällvärlden. Inte undra på att man flyttat ut på landet. Men döm om min förvåning nu när närmaste grannen (tre hundra meter bort) har avlat upp en anhängare av EPA-dunk😂. GAAAAAAH!
Det går ju inte att gräva ner dem heller, de är ju miljöstörande. Boka in en utflykt till SAKAB?

• Haha
Noramasen
  • Laddar…
Som sagt, när jag hör ett fordon på flera kilometers håll på båda hållen, då är det fan buller.
När dessa brakar förbi på landsvägen bakom huset så att vi inte kan prata med varandra på framsidan... Än mindre på baksidan.
Jag tycker iaf att det verkar enklare att du ändrar inställning till detta och njuter av välljudet istället för att 300 000 motorcyklister ska bygga om avgassystemet.

:)

• Gilla
husägaren TS och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.