1 093 396 läst · 11 215 svar
1093k läst
11,2k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 883 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 883 inlägg
WAAAAAAAAGH!
Fint vårväder, då kommer idioterna på högljudda motorcyklar ut.
Man måste inte höras på flera kilometers avstånd...
Fint vårväder, då kommer idioterna på högljudda motorcyklar ut.
Man måste inte höras på flera kilometers avstånd...
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 883 inlägg
Jag har gjort vad jag kan för att det ska låta, nästa steg blir att ta bort katalysatorn, då låter det lite mer. Med originalsystemet var det svårt att ta sig fram i stillastående trafik, nu går det mycket bättre....13th Marine skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 883 inlägg
Tycker det är ett rätt taskigt argument för varför man ska förpesta sin närmiljö med en massa buller...MathiasS skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 883 inlägg
Som sagt, när jag hör ett fordon på flera kilometers håll på båda hållen, då är det fan buller.MathiasS skrev:
När dessa brakar förbi på landsvägen bakom huset så att vi inte kan prata med varandra på framsidan... Än mindre på baksidan.
Gaaah! Buller för mig varesig det är från mustaschbeprydda H-Dprostituerade eller tokvarvade driftfanatiker, är som att höra Håkan Hellströms stämma i fjällvärlden. Inte undra på att man flyttat ut på landet. Men döm om min förvåning nu när närmaste grannen (tre hundra meter bort) har avlat upp en anhängare av EPA-dunk😂. GAAAAAAH!
Det går ju inte att gräva ner dem heller, de är ju miljöstörande. Boka in en utflykt till SAKAB?Noramasen skrev:
Gaaah! Buller för mig varesig det är från mustaschbeprydda H-Dprostituerade eller tokvarvade driftfanatiker, är som att höra Håkan Hellströms stämma i fjällvärlden. Inte undra på att man flyttat ut på landet. Men döm om min förvåning nu när närmaste grannen (tre hundra meter bort) har avlat upp en anhängare av EPA-dunk😂. GAAAAAAH!
Jag tycker iaf att det verkar enklare att du ändrar inställning till detta och njuter av välljudet istället för att 300 000 motorcyklister ska bygga om avgassystemet.13th Marine skrev: