998 882 läst · 10 230 svar
999k läst
10,2k svar
GAAAAHHHH!!!
Husägare
· Jönköping
· 5 641 inlägg
Jag tänkte svara ”Sparkontot”, men på deras sajt ser jag nu att de uppger att detta visst omfattas av insättargarantin. Däremot finns inte banken med vare sig under gamla eller nya namnet på Riksgäldens lista över vilka som är anslutna. Antingen har jag läst slarvigt eller så har någon av dem fel.RoTe skrev:
Aja jag fattar inte öht vad du ska ha kredit för om du ska spara istället. Im out.ricebridge skrev:
Husägare
· Jönköping
· 5 641 inlägg
En kusin som är om och kring sig när det gäller pengar körde iaf. för en handfull år sedan med Nowegian bank kreditkort och kanske alltihopa. (som finne)ricebridge skrev:
https://www.banknorwegian.se/kreditkort/
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
GAAAAAAAHHHHHH!!!
Nyckeln till takboxhelvetet gick av när vi väl fått på oss pjäxor och skulle njuta av lite kvällsåkning dagen till ära!
Kunde ju inträffat innan vi fått på oss allt i alla fall… 😂
Nyckeln till takboxhelvetet gick av när vi väl fått på oss pjäxor och skulle njuta av lite kvällsåkning dagen till ära!
Kunde ju inträffat innan vi fått på oss allt i alla fall… 😂
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 243 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 243 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
B
Blazermannen
Medlem
· Uppsala län
· 355 inlägg
Blazermannen
Medlem
- Uppsala län
- 355 inlägg
När jag väl kom fram, efter ett nytt försök med väntan i tre kvart, möttes jag av en Floskelfia som inte kunde svara på mina frågor. Två timmar åt skogen, visserligen var jag inte helt overksam under väntetiden, men jag kunde ju inte ringa andra telefonsamtal som jag hade på agendan.B Blazermannen skrev: