galento
Hjälpte inte med stark ficklampa här.

• Ledsen
  • Gilla
cpalm och 1 till
  • Laddar…
Skitskruv som slets sönder totalt när jag bara hade några millimeter kvar.

Vit dörr med silverfärgad skruv och synligt skruvmejselspår, slitage på dörrkanten, diskret bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Arg
  • Ledsen
Maria T och 2 till
  • Laddar…
hsd
galento galento skrev:
Kolla med kommunjägaren om ni kan få låna en fälla , vi har haft detta i 3 säsonger
och efter den senaste grävlingen avlivades har det varit lugnt i nån vecka .
Den har inte varit hos oss ännu, så jag tänkte på något som avskräcker den från att komma hit
Rådjur hade vi problem med käkade upp alla skott på äppelträden så fick vi tipset att hänga ulltussar runt om tomten
Förta året var de rävar runt omkring men de passerade bara

Skruvar panel när fyraåringen vill ha uppmärksamhet. Ett ögonblick senare häller hon ut en hink vatten över mig och det mesta hamnar på favorit skruvdragaren. Första instinkten var att klappa till henne med panelen men lyckades ändra det till några mindre väl valda ord.

• Haha
  • Gilla
BengtH och 3 till
  • Laddar…
H Hammarfall skrev:
Skruvar panel när fyraåringen vill ha uppmärksamhet. Ett ögonblick senare häller hon ut en hink vatten över mig och det mesta hamnar på favorit skruvdragaren. Första instinkten var att klappa till henne med panelen men lyckades ändra det till några mindre väl valda ord.
Men det var väl gulligt. Jag lovar dig att du kommer att sakna hennes hyss när hon blivit stor.

• Gilla
  • Älska
mikethebik och 2 till
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
Men det var väl gulligt. Jag lovar dig att du kommer att sakna hennes hyss när hon blivit stor.
Tror du? Jag sa att jag skulle slå sönder hennes fyrhjuling sönder och samman och sjönk därmed till hennes nivå :)

• Haha
nino
  • Laddar…
H Hammarfall skrev:
Tror du? Jag sa att jag skulle slå sönder hennes fyrhjuling sönder och samman och sjönk därmed till hennes nivå :)
Tror inte, vet.

• Älska
Drömtroll och 1 till
  • Laddar…
H Hammarfall skrev:
Jag sa att jag skulle slå sönder hennes fyrhjuling sönder och samman och sjönk därmed till hennes nivå :)
ps! Se till att be henne om ursäkt för det där, berätta att du ALDRIG skulle göra nåt sånt. Ge henne lite extra kärlek.

• Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
ps! Se till att be henne om ursäkt för det där, berätta att du ALDRIG skulle göra nåt sånt. Ge henne lite extra kärlek.
Det ska jag göra! Är fortfarande lite grinig men det går väl över imorgon.

• Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Hur stora ska dom bli innan dom slutar med hyss? Mina har inte slutat ännu vid 13 o 15 år. Fast det kommer ju inte lika ofta.

• Haha
ricebridge
  • Laddar…
H Hammarfall skrev:
Jag menar inget illa men du kanske borde fundera lite på hur viktiga matriella saker är i vardagen och hur viktig din dotter är. Eller hur värdefulla dom verkar vara för dig i din dotters ögon.

• Gilla
jonko och 3 till
  • Laddar…
hsd
Eller fundera hur Du själv var i den åldern.....

• Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Kollegans son (3 år) hjälpte sin pappa att tvätta rent den inlånade Hiltin. Genom att doppa den i en 10-litershink full av vatten. Inkopplad.

Det är tanken som räknas :rofl:

N Niq skrev:
Jag menar inget illa men du kanske borde fundera lite på hur viktiga matriella saker är i vardagen och hur viktig din dotter är. Eller hur värdefulla dom verkar vara för dig i din dotters ögon.
Instämmer!

N Niq skrev:
Hur stora ska dom bli innan dom slutar med hyss? Mina har inte slutat ännu vid 13 o 15 år. Fast det kommer ju inte lika ofta.
Tja.
Små barn, stora bekymmer.
Stora barn… ännu större bekymmer.

Hyss är ett bra hälsotecken hos både barn och vuxna.

• Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.