1 096 959 läst · 11 236 svar
1097k läst
11,2k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 896 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 605 inlägg
Inte bara skatten, 18k för 5 dagar arbete är ju rookie numbers ocksåA atomlab skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 896 inlägg
WAAAAAAAGH!
Hade tänkt ta oss till Kolmårdens djurpark en helg och ta en övernattning där, men eftersom det är en bra bit att köra så funderade vi på att köra upp kvällen innan och ta en natt extra där.
Ringde kolmården för att höra om det gick att lösa - "Ja, du får boka två kolmårdenpaket", där varje paket innehåller två dagars inträde osv.
Frågar om det inte bara går att boka en extra natt, vi kommer inte vara uppe innan parken stänger, och för dagen efter har vi ju redan en biljett - "Nej, vi säljer bara paket".
Jag tänker då inte betala 5000kr för en extra natt där, då hittar vi en annan lösning.
Hade tänkt ta oss till Kolmårdens djurpark en helg och ta en övernattning där, men eftersom det är en bra bit att köra så funderade vi på att köra upp kvällen innan och ta en natt extra där.
Ringde kolmården för att höra om det gick att lösa - "Ja, du får boka två kolmårdenpaket", där varje paket innehåller två dagars inträde osv.
Frågar om det inte bara går att boka en extra natt, vi kommer inte vara uppe innan parken stänger, och för dagen efter har vi ju redan en biljett - "Nej, vi säljer bara paket".
Jag tänker då inte betala 5000kr för en extra natt där, då hittar vi en annan lösning.
Husägare
· Jönköping
· 5 840 inlägg
När man får för sig att kapa lite stockar på längden med bordscirkelsågen, ska man inte stå rakt bakom den… som jag just gjorde… när stocken gjorde en kickback och åkte med full fart rakt in i… närmaste kroppsdel… alltså, den där andra stocken, ni vet, pojkar.
Gaaaaaahhhhhhh…jjjjj.
Gaaaaaahhhhhhh…jjjjj.
Förresten, om man ska asfaltera cykelbanan, så kanske det är lämpligt att stänga av den vid infarten, så att cyklister slipper hamna mitt i arbetet?
Och om cyklisten påstår att det inte är avstängt, låta bli att ljuga?
Och om cyklisten påstår att det inte är avstängt, låta bli att ljuga?
Renoverare
· Stockholm
· 18 605 inlägg
Vi brukar bo på Villa Fridhem när vi är på Kolmården mycket trevligt ställe!13th Marine skrev:
WAAAAAAAGH!
Renoverare
· Stockholm
· 18 605 inlägg