Keiller Keiller skrev:
Ja, men de spelade inomhus.
Inomhus i det här fina vädret???

Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Japp, de flesta satt kvar i omklädningsrummet och några var på läktaren. :mad: GAAAAHHHH!!!

• Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Det var fler utanför arenan än inuti.

FredrikR FredrikR skrev:
Gaaaahhhh!
[video]
Fördelen i år med dubbla guider är att det går lätt att
FredrikR FredrikR skrev:
Gaaaahhhh!
[video]
Fördelen i år med dubbla guider är att det går lätt att avgränsa vilken del av slingan som avbrottet är på, ändå Gaaaahhhh...:mad:
När kontrollen blinkar blå är allt inte som det ska. Efter två säsonger där plogbilen massakrerat begränsningskabeln har jag dragit om den utom räckhåll för sidovinge som når in på gräsmatta. Men när snön töade bort visade sig något vi aldrig sett i trädgården tidigare - sorkgångar. Gaaaaahhh!! Jord, stenar, grässtrån, små grenar, blad. Naturlig markyta med olika texturer och material.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Ledsen
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
M Myckling skrev:
Men när snön töade bort visade sig något vi aldrig sett i trädgården tidigare - sorkgångar. Gaaaaahhh!![bild]
Tja, man får se det som en hjälp att luckra upp och lufta gräsmattan…

• Haha
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Glömma kompostpåsen ute i 4h … Gaaaah!!
Trasig påse, utspridda matrester och löv på en husveranda under dagtid.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Ledsen
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
FredrikR och 9 till
  • Laddar…
GAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH :mad::mad::mad::mad:!!!!

Efter två långa år lyckades vi till slut äntligen bestämma oss för nya sängbord. De var inte direkt billiga så det fanns förväntningar. När vi får hem dem så är det inte ens skenor till lådorna utan de hålls på plats av några möbeltassar. Lådorna hänger ner när man öppnar dem och är både svåra att öppna och stänga.Inget som skvallrade om en så usel design av bilderna på deras hemsida. Jag är till och med rätt säker på att en av bilderna är manipulerad.

Det osade rejält med svavel i mailet till kundtjänsten kan jag säga och de har fått ett erbjudande jag hoppas de accepterar för deras eget bästa. Jäkla banditer!

• Ledsen
  • Arg
  • Gilla
  • Wow
landan81 och 8 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
GAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH :mad::mad::mad::mad:!!!!

Efter två långa år lyckades vi till slut äntligen bestämma oss för nya sängbord. De var inte direkt billiga så det fanns förväntningar. När vi får hem dem så är det inte ens skenor till lådorna utan de hålls på plats av några möbeltassar. Lådorna hänger ner när man öppnar dem och är både svåra att öppna och stänga.Inget som skvallrade om en så usel design av bilderna på deras hemsida. Jag är till och med rätt säker på att en av bilderna är manipulerad.

Det osade rejält med svavel i mailet till kundtjänsten kan jag säga och de har fått ett erbjudande jag hoppas de accepterar för deras eget bästa. Jäkla banditer!
Jag har en hallmöbel från 90-talet som sängbord :p Nej, lär inte lägga upp bild på de härket :D

• Haha
  • Gilla
nino och 1 till
  • Laddar…
Vi har två köksstolar… och hade hoppats kunna ta äntligen kunna bort dem idag.

• Gilla
nino
  • Laddar…
hsd
fremax fremax skrev:
Glömma kompostpåsen ute i 4h … Gaaaah!!
[bild]
Har varit med om detta, fåglarna jäklas när man slarvat

• Gilla
fremax
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
Har varit med om detta, fåglarna jäklas när man slarvat
…eller räven.

• Ledsen
fremax
  • Laddar…
hsd
GAAAAHHHH, granne en bit bort har haft grävlingar på tomten förra natten
Hur skrämmer man bort sådana så de inte kommer

galento
hsd hsd skrev:
Kolla med kommunjägaren om ni kan få låna en fälla , vi har haft detta i 3 säsonger
och efter den senaste grävlingen avlivades har det varit lugnt i nån vecka .

hsd hsd skrev:
Förra året hörde jag något vid äppelträden som jag trodde var ett rådjur, lyste med mobilen och det var en grävling. Både grävlingen och jag blev s v i n r ä d d a och försökte fly, båda visade sig dock vara idioter och sprang runt huset åt varsitt håll och möttes på framsidan… grävlingen har inte varit tillbaka. Så gå ut och lys lite på den så blir den skraj.

• Haha
  • Gilla
robinma och 16 till
  • Laddar…
Vi hade grävlingar som åt fallna körsbär häromåret. Sötisar så länge de inte börjar gräva hos oss :cool:

• Älska
  • Gilla
cpalm och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.