973 936 läst · 9 960 svar
974k läst
10,0k svar
GAAAAHHHH!!!
Medlem
· Västra Götaland
· 2 309 inlägg
FredrikR skrev:
När kontrollen blinkar blå är allt inte som det ska. Efter två säsonger där plogbilen massakrerat begränsningskabeln har jag dragit om den utom räckhåll för sidovinge som når in på gräsmatta. Men när snön töade bort visade sig något vi aldrig sett i trädgården tidigare - sorkgångar. Gaaaaahhh!!FredrikR skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Husägare
· Jönköping
· 5 594 inlägg
GAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH !!!!
Efter två långa år lyckades vi till slut äntligen bestämma oss för nya sängbord. De var inte direkt billiga så det fanns förväntningar. När vi får hem dem så är det inte ens skenor till lådorna utan de hålls på plats av några möbeltassar. Lådorna hänger ner när man öppnar dem och är både svåra att öppna och stänga.Inget som skvallrade om en så usel design av bilderna på deras hemsida. Jag är till och med rätt säker på att en av bilderna är manipulerad.
Det osade rejält med svavel i mailet till kundtjänsten kan jag säga och de har fått ett erbjudande jag hoppas de accepterar för deras eget bästa. Jäkla banditer!
Efter två långa år lyckades vi till slut äntligen bestämma oss för nya sängbord. De var inte direkt billiga så det fanns förväntningar. När vi får hem dem så är det inte ens skenor till lådorna utan de hålls på plats av några möbeltassar. Lådorna hänger ner när man öppnar dem och är både svåra att öppna och stänga.Inget som skvallrade om en så usel design av bilderna på deras hemsida. Jag är till och med rätt säker på att en av bilderna är manipulerad.
Det osade rejält med svavel i mailet till kundtjänsten kan jag säga och de har fått ett erbjudande jag hoppas de accepterar för deras eget bästa. Jäkla banditer!
Jag har en hallmöbel från 90-talet som sängbord Nej, lär inte lägga upp bild på de härketmexitegel skrev:GAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH !!!!
Husägare
· Jönköping
· 5 594 inlägg
Förra året hörde jag något vid äppelträden som jag trodde var ett rådjur, lyste med mobilen och det var en grävling. Både grävlingen och jag blev s v i n r ä d d a och försökte fly, båda visade sig dock vara idioter och sprang runt huset åt varsitt håll och möttes på framsidan… grävlingen har inte varit tillbaka. Så gå ut och lys lite på den så blir den skraj.hsd skrev: