Fast det där är värt ett eget gigantiskt GAAAAAHHHH eftersom ryssarna bombat sönder det enda exemplaret av AN-225.

• Gilla
Tomas Mannhard och 3 till
  • Laddar…
sunnis
useless useless skrev:
Det beror på hur stort plan man har.

[bild]
Kraschad och sönderdelad fraktflygplan i en hangar med skräp och vrakdelar runtomkring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hon flyger inget mer gods...

• Ledsen
  • Arg
Lilak och 9 till
  • Laddar…
Gaaahhh
Ni vet känslan när man gått runt en dag i Helsingfors och kommer tillbaka till terminalen/båten för att inse att boardingen sker i samma kö där hundratals nypåstigande sappagerare står...:seenoevil::dizzy:

• Haha
  • Ledsen
Appendix och 1 till
  • Laddar…
EddieHansson
Gahh för att tjejerna hemma tycker att det är för jobbigt att tömma silen i duschkabinen, utan bara ställer silen på kanten och fortsätter att duscha. Nu är det massa långt hår hela vägen ner i avloppet istället :(

Edit: kanske dags att hålla en vvs kurs!

Redigerat:
  • Ledsen
  • Gilla
  • Haha
Appendix och 5 till
  • Laddar…
EddieHansson EddieHansson skrev:
Gahh för att tjejerna hemma tycker att det är för jobbigt att tömma silen i duschkabinen, utan bara ställer silen på kanten och fortsätter att duscha. Nu är det massa långt hår hela vägen ner i avloppet istället :(

Edit: kanske dags att hålla en vvs kurs!
Har 4 kvinnor i hemmet men det där är mitt jobb, däremot "slipper" jag tvätta för jag "kan" inte. :crysmile:;)

• Haha
  • Gilla
SueSue och 12 till
  • Laddar…
Blodsoppen
GAAAAHHHH!!!!
Vad är det för fel på folk som börjar klippa gräset 22:10.:sweat:

• Wow
  • Gilla
SueSue och 1 till
  • Laddar…
Blodsoppen Blodsoppen skrev:
GAAAAHHHH!!!!
Vad är det för fel på folk som börjar klippa gräset 22:10.:sweat:
"den late vaknar om natten"

• Haha
SueSue
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
GAAaaassaaah!
Millimetrar! De kryper överallt på mig!
[bild]
Jere he svidarn?

Q quattro1 skrev:
Jere he svidarn?
Dedär förstod jag inte. :thinking:

13th Marine 13th Marine skrev:
Dedär förstod jag inte. :thinking:
Försök till översättning:Är det knott?
GAAAAAAHH att Sverige är så stort att vi inte ens förstår varandras språk, hur ska det då vara för dem som har ett annat modersmål

Kanske startade klipparen för att skrämma bort vildsvinen? :thinking:

F fribygg skrev:
Försök till översättning:Är det knott?
GAAAAAAHH att Sverige är så stort att vi inte ens förstår varandras språk, hur ska det då vara för dem som har ett annat modersmål
Ah, nej, millimetrar, trips kan de nog kallas. Någon skitliten bagge som ibland kommer i mängder, och landar överallt på en och kittlar en. Gillar även att krypa in och dö i datorskärmar.

Jag har en ordbok ifall det skulle behövas.
En handbok med titeln "Världens grannaste språg" med bilder av natur och landskap på omslaget.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
KristinaRT och 1 till
  • Laddar…
Vilket är det latinska namnet?

Nå jag tror nog att svidarn syftar på knott/svidknott men lyssnar gärna om någon från Norr eller Västerbotten kommer med facit, vad ni i 'Östdanmark' kallar det kan ju oxå vara kul att veta

Knott är (utifrån min uppväxt) små med svart, rund, kompakt kropp. Sviarn är ännu mindre och lite ljusare så de syns knappt men är grymt irriterande.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.