258 802 läst · 3 167 svar
259k läst
3,2k svar
FOTOTRÅD: Himlafint..
Jag är inte så bra på att vara stadig på handen då min sjukdom gör mig väldigt darrig ffra i händerna. Så jag suger på att fota i panorama. Så länge jag använder händerna till tunga saker så går det bra men att ex stå och hålla i mobilen får mina händer att nästan krampa. Är van men kommer aldrig gilla det.Snigla skrev:
Tyvärr känner jag lite igen det, därför man är lite glad åt de här "moderna supermobilerna" som har bra antiskak-funktioner i kamerorna.. så man får nått vettigt ibland (tar oftast flera.. och tar bort de "dåliga".. fördelen med digitalkamera.. man behöver ju in "framkalla" de dåliga..)4774 skrev:Jag är inte så bra på att vara stadig på handen då min sjukdom gör mig väldigt darrig ffra i händerna. Så jag suger på att fota i panorama. Så länge jag använder händerna till tunga saker så går det bra men att ex stå och hålla i mobilen får mina händer att nästan krampa. Är van men kommer aldrig gilla det.
Tyvärr har inte min det. Måste vara den enda mobilen utan men det lutar åt att köpa ny mobil men jag föredrar att använda mobiler tills tillverkaren slutar uppdatera den, typ 4-6 år. Min förra, som jag verkligen älskade, behöll jag i 10 år vilket var långt efter den slutade uppdateras. Kunde inte ens googla men bästa mobilen ändå 😀. Är inte så mycket för slit och släng varorSnigla skrev: