258 812 läst · 3 168 svar
259k läst
3,2k svar
FOTOTRÅD: Himlafint..
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 485 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 485 inlägg
Det var eg inte någon supersolnedgång eller så.. men av någon anledning kändes detsom ett magiskt sken! Ursäkta stegar o annat..
(det var bara en vanlig kväll härhemma och jag torkade av trappstegar.. när jag inte fotade)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
(det var bara en vanlig kväll härhemma och jag torkade av trappstegar.. när jag inte fotade)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Att ta denna bild kräver flera väl planerade steg:
1) dra förbi bolaget på lunchen och köp en flaska rosé
2) åk därefter till mataffären och plocka upp ost, kex och vindruvor
3) när man kommer hem, leta reda på rottingkorgen som finns någonstans i garaget
4) packa korgen med innehållet och ta med maken/makan på en promenad upp på närmsta bergstopp
5) titta på solnedgången med ett glas vin i ena handen och ost på kex i den andra. Glöm inte bort att prata med make/maka under tiden
6) ta en paus i ätandet och drickandet för att ta bilden...
7) när solen gått ned, gå hem och lägg ut bilden på Byggahus.se
Edit: Carlstens fästning på Marstrand finns i bakgrunden, men den syns inte när fokuset är på vinet...
Skön beskrivning 😀pacman42 skrev:[bild]
Att ta denna bild kräver flera väl planerade steg:
1) dra förbi bolaget på lunchen och köp en flaska rosé
2) åk därefter till mataffären och plocka upp ost, kex och vindruvor
3) när man kommer hem, leta reda på rottingkorgen som finns någonstans i garaget
4) packa korgen med innehållet och ta med maken/makan på en promenad upp på närmsta bergstopp
5) titta på solnedgången med ett glas vin i ena handen och ost på kex i den andra. Glöm inte bort att prata med make/maka under tiden
6) ta en paus i ätandet och drickandet för att ta bilden...
7) när solen gått ned, gå hem och lägg ut bilden på Byggahus.se
Edit: Carlstens fästning på Marstrand finns i bakgrunden, men den syns inte när fokuset är på vinet...