256 180 läst · 3 154 svar
256k läst
3,2k svar
FOTOTRÅD: Himlafint..
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 133 inlägg
Och våra mobilkameror, om det är en sådan, manipulerar ljus, kontrast och färger mera eller mindre.😉
Ofta vid kväll/natt med mörker blir det mycket stora skillnader mellan mörkt och ljus som inte finns när du står och tittar i "verkligheten".
Har tagit denna där det blir mörkare, mycket mera blått och starkare ljus.
Ofta vid kväll/natt med mörker blir det mycket stora skillnader mellan mörkt och ljus som inte finns när du står och tittar i "verkligheten".
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Klart mer effektfullt via mobil-lins än ögat. Så ser inte lika kul ut när man glor okulärt 😄A AndersS skrev:
Håller med, hatar att det inte går att ta en bild så som jag ser verkligheten utan alltid någon liten ai som lägger sig i 😠A AndersS skrev:Och våra mobilkameror, om det är en sådan, manipulerar ljus, kontrast och färger mera eller mindre.😉
[bild]
Jag älskar bilden ändå för jag vet vilka magiska färger himlen skapar. Jag har en systemkamera annars men den släpar man ju inte med sig jämt direkt .Isakare skrev:
Administrator
· Skåne
· 7 879 inlägg