richardtenggren
Köpte en sådan där för en tid sedan, har dock inte använt den mer än till att roa dottern i bilen :D

Har redan köpt några micro-systainers till henne, men tyvärr innehöll de lite smådelar…

Någon som vet varför dem dragit tillbaka nya mobilladdaren PHC-18?
Fick Mail idag från de jag beställt den ifrån att orden har avbrutits pga dem dragit tillbaka den och inte vet när den lanseras

P
Denna dök upp på Festools Instagram flöde igår!
Kan nog bli trevlig! :)

• Person i arbetskläder använder Festool verktyg med dammsugarfunktion på en tegelfasad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
bulleribock och 1 till
  • Laddar…
Batteridriven dammsugare?

Edit - Eller är det powerbanken?

P
SamiHus SamiHus skrev:
Batteridriven dammsugare?
Helt riktigt, en batteridriven dammsugare! :)

• Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Coolt!
Inget för mig då jag inte är hantverkare men smart sak som många nog kommer ha nytta av, slippa dra upp sin Ctl26 till 5 våningen utan hiss:).

• Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
SamiHus SamiHus skrev:
Coolt!
Inget för mig då jag inte är hantverkare men smart sak som många nog kommer ha nytta av, slippa dra upp sin Ctl26 till 5 våningen utan hiss:).
Det där har jag tänkt på många gånger när jag haft framme min sys ctl och undrat när de ska släppa en sån.

P pleqtiz skrev:
Denna dök upp på Festools Instagram flöde igår!
Kan nog bli trevlig! :)
Liknar den hiltis leksak betackar jag mig… fullkomligt oanvändbar för ”dammsugning”.

meeeen festool brukar kunna imponera.

norrbottenssnickaren norrbottenssnickaren skrev:
Liknar den hiltis leksak betackar jag mig… fullkomligt oanvändbar för ”dammsugning”.

meeeen festool brukar kunna imponera.
Och väldigt lik Metabos 18 V-sugare som också har systainerformat. Den är ok, inget jmf med en riktig men det är väl heller inte poängen utan en smidighetslösning för något snabbt jobb. Vad jag då ska ha den till kan man fråga sig..

Robin Högberg Robin Högberg skrev:
Någon som vet varför dem dragit tillbaka nya mobilladdaren PHC-18?
Fick Mail idag från de jag beställt den ifrån att orden har avbrutits pga dem dragit tillbaka den och inte vet när den lanseras
Festool.se säger att den släpps i oktober iaf.

Har en säljare som är sugen att dema deras nya batteribackup. Känns som en vettigt prissatt komponent. Kanske kan vara ngt.

Inget nytt verktyg men frågan är om jag måste köpa nytt?
Katastrofen va framme och min dammsugare har kraschat i backen. Laga eller nytt? Den startar inte, kretskortet är paj samt diverse plast.
Sönderslagen dammsugare med synliga skador på plast och kretskortet.
Skapa konto
Trasig dammsugare med synligt kretskort och skadad plast efter att ha tappats i marken.
Skapa konto
Skadad vit dammsugare med brutet hölje, trasiga plastdelar och synligt kretskort.
Skapa konto

• Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
Borde inte vara några problem med att laga. Du kan kolla reservdelar och priser på Rubart.de

Funderar på att ta med den till Morten maskin och få nån form av förslag på vad det går på.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.