193 667 läst · 957 svar
194k läst
957 svar
Festool - Nya verktyg!
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Köpte en sådan där för en tid sedan, har dock inte använt den mer än till att roa dottern i bilen
Har redan köpt några micro-systainers till henne, men tyvärr innehöll de lite smådelar…
Har redan köpt några micro-systainers till henne, men tyvärr innehöll de lite smådelar…
Självbyggare
· Stockholm
· 9 885 inlägg
Beställde en TDC 18 basic med ett batteri. 291Eur kändes som ett rimligt pris för en Festool.
https://www.rubart.de/AKTION:-Festo...inkl.-1-Gratis-Akku-im-Lieferumfang-p10184009
https://www.rubart.de/AKTION:-Festo...inkl.-1-Gratis-Akku-im-Lieferumfang-p10184009
Någon som vet varför dem dragit tillbaka nya mobilladdaren PHC-18?
Fick Mail idag från de jag beställt den ifrån att orden har avbrutits pga dem dragit tillbaka den och inte vet när den lanseras
Fick Mail idag från de jag beställt den ifrån att orden har avbrutits pga dem dragit tillbaka den och inte vet när den lanseras
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Och väldigt lik Metabos 18 V-sugare som också har systainerformat. Den är ok, inget jmf med en riktig men det är väl heller inte poängen utan en smidighetslösning för något snabbt jobb. Vad jag då ska ha den till kan man fråga sig..norrbottenssnickaren skrev:
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Har en säljare som är sugen att dema deras nya batteribackup. Känns som en vettigt prissatt komponent. Kanske kan vara ngt.
Inget nytt verktyg men frågan är om jag måste köpa nytt?
Katastrofen va framme och min dammsugare har kraschat i backen. Laga eller nytt? Den startar inte, kretskortet är paj samt diverse plast.
Katastrofen va framme och min dammsugare har kraschat i backen. Laga eller nytt? Den startar inte, kretskortet är paj samt diverse plast.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Självbyggare
· Stockholm
· 9 885 inlägg
Borde inte vara några problem med att laga. Du kan kolla reservdelar och priser på Rubart.de