Synd att de inte gjorde en Toprock med laddare.

P
Har en liten fundering kring nya tid18 slagskruvdragaren, när jag drar grövre skruv så är det nästan som att handtaget vill öppna sig nedanför avtryckaren. Man känner imellan halvorna hur de vill öppna sig. Är det någon fler som märkt så eller är det min som det e nån defekt på? :thinking:

richardtenggren
P pleqtiz skrev:
Har en liten fundering kring nya tid18 slagskruvdragaren, när jag drar grövre skruv så är det nästan som att handtaget vill öppna sig nedanför avtryckaren. Man känner imellan halvorna hur de vill öppna sig. Är det någon fler som märkt så eller är det min som det e nån defekt på? :thinking:
Tycker mig inbillat mig precis samma sak, men när man kollar så är det inget man ser. Tänker att det är handen som uppfattar väldigt små rörelser bara?

P
  • Festool limited edition SYSTAINER³ Organizer med skruvmejslar och skiftnycklar ordnade i skuminsatser.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Festool SYSTAINER³ Organizer med uppsättning verktyg inklusive nycklar och skiftnyckel snyggt organiserade i väskan.
    Skapa konto
  • Festool SYSTAINER³ Organizer med uppsättning precisionsmejslar ordnat och säkert förvarade.
    Skapa konto
  • Gilla
bulleribock
  • Laddar…
Tyvärr inget som fick köp-fingret att börja rycka. Blocknycklarna såg riktigt klumpiga ut på U-sidan och vem använder fasprovare idag?

Ahlsell säljer nu Festool. Där är man nästan dagligen. Kommer bli svårt att motstå.

• Gilla
Henrik75
  • Laddar…
tullemannen tullemannen skrev:
Ahlsell säljer nu Festool. Där är man nästan dagligen. Kommer bli svårt att motstå.

Blir kul att se vad arslet har för fantas... Förlåt "list" priser på dessa prylar.

• Gilla
Buuzzz och 1 till
  • Laddar…
P
richardtenggren
P pleqtiz skrev:
Ja de har ju bruttopris 5525 plus moms för en naken t18 enligt denna post.
[länk]

Så jag vet inte ja:thinking: måste ha en skaplig rabatt för att komma ner till normalpris där:lying:...
De verkar dock ha kampanj nu, så 2295 exkl enligt mitt inlogg...

Finns det någon i Sverige som tar 10k ink moms för en Carvex basic?

Skärmdump från Ahlsell-webbutiken som visar pris för Festool PSC 420 EB-Basic Carvex sticksåg utan batteri.
Skapa konto

Eller...

Festool batteridriven sticksåg och batteri visas på en webbshoppsida med priser och rabattinformation.
Skapa konto

richardtenggren
Nu har du smuttat för mycket på Fredagsvinaren, det där är ju olika modeller ;)

richardtenggren richardtenggren skrev:
Nu har du snuttat för mycket på Fredagsvinaren, det där är ju olika modeller ;)
Ah, sorry!

Festool PSC 420 sticksåg och batteri med tillbehör visas på produktköpsida.
Skapa konto

• Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Värt att notera är att Ahlsells som är drygt 1000kr dyrare inte kommer med gratis batteri.

Sticksåg Festool PSC 420 EB-Basic CARVEX på Ahlsells hemsida med pris och artikelnummer.
Skapa konto
Allt beror ju på vilka rabatter man har, sen är ju dom aldrig billigast.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.